Завершено роботи по будівництву транспортної розв`язки на розі вулиць Шевченка-Шкільна-Паркова. Дане перехрещення вулиць представляє собою розвилку з п’яти напрямків. З метою зменшення швидкості транспорту і було збудоване кільце малого діаметру. Такі розв’язки успішно застосовуються в Європі для зниження аварійності безпосередньо на перехрестях замість звичайних нерегульованих перетинів. До речі, два аналогічні об’єкти збудовані у м. Костопіль.
    Ініціатива облаштування кільця належить депутатам шостого скликання. Підтримали цю ідею і депутати нинішньої каденції. Особливо гостро постало питання будівництва розв’язки після зміни маршруту сполученням Здолбунів-Рівне, згідно якого автобуси, які курсували по вул. Шкільній, почали рухатися зі сторони вул. Паркової, що створювало певні незручності в зв’язку з обмеженою оглядовістю.


    У 2013 році було виготовлено проектно-кошторисну документацію. В 2014 році проведено тендер, але через брак коштів роботи так і не розпочались.
    В 2016 році підприємство «Рівнедорпроект» зробило коригування проектно-кошторисної документації. Проект пройшов всі необхідні експертизи та погодження та складається з двох частин, перша з якого - це будівництво транспортної розв’язки, друга – передбачає капітальний ремонт дорожнього покриття, автобусних зупинок, дорожніх знаків, розмітки та іншого по вул. Шкільній.

     Департамент питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА провів тендер. Переможцем і виконавцем робіт стало ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд».
    Деякі роботи було розпочато ще в грудні 2016 року з заміни бордюр по вул. Шкільній за кошти районного бюджету (200 тис.грн.). Основні об’єми будівництва транспортної розв’язки тривали з 12 травня по 04 серпня 2017 року. Тобто, перший етап будівництва завершено. Наразі тривають опоряджувальні роботи – встановлюються секції огородження, що розділяють проїзну частину і пішохідну зону. Рух маршрутного транспорту відкрито.
   Вартість виконаних робіт згідно проекту – 2300.00 тис.грн. Профінансовано з міського бюджету – 933.484 тис.грн. (в т.ч. проектно-кошторисна документація, експертиза та коригування проекту).


    І ось сьогодні можна констатувати, що безпечні умови в межах перехрестя передбачені як для водіїв так і для пішоходів. Оскільки, використання апрону (truck apron) – крайньої похилої смуги (кола з каменю) дозволяє забезпечити рух довгомірних транспортних засобів. Пішохідні переходи розміщено зі зміщенням від центральної частини від кола, що поліпшує умови руху транспорту, оскільки виходячи з нього транспортні засоби пропускають частину пішоходів не займаючи при цьому кільцеву проїжджу частину. Також з метою безпеки пішоходів встановлюються бар’єрні загородження. Враховані і потреби для людей з обмеженими фізичними можливостями. Для них на пішохідних переходах встановлено так звані «втоплені» бордюри та тактильну плитку. Дана плитка призначена для людей з вадами зору і видає специфічний звук при торканні до неї тактильною тростиною. Окрім безпеки цей об’єкт має естетичний вигляд та гармонійно вписується в ландшафт даної території.


    З метою запобігання аварійності, паралельно, під час будівництва об’єкту, комунальними службами міста було виконано ремонт мережі зливової каналізації –замінено зруйновані залізобетонні труби на нові пластикові. Стара відкрита система водовідведення поверхневих вод, на розі вулиць Паркової-Шевченка, замінена на закриту. Проведено поточний ремонт водопровідної мережі з заміною запірної арматури, що забезпечить надійне водопостачання «спальної» частини міста. Також проведено ревізію системи каналізації.
    Будь яка робота породжує критику. Чимало критики пролунало щодо облаштування даної дорожньої розв’язки, та чи доцільно, чи ні – покаже тільки час. Ми ж, в свою чергу, закликаємо водіїв та пішоходів бути уважними та не нехтувати правилами дорожнього руху.

 

    Такий вигляд мало перехрестя до будівництва розв'язки