Одразу зазначу, що вищеназвана стаття викликала в мене велике здивування, тим що на початку статті М. Орлова міська рада дуже швидко реагує на його звернення, а в кінці статті міська рада вже звинувачується в невчасному подані необхідної інформації.
    В статті М.Орлов розповідає, як міська рада швидко і позитивно відреагувала на його звернення стосовно можливості нанесення розмітки на дорожнє покриття на автовокзалі і на розі вулиць Незалежності та Фабричної та на його ж звернення про проведення опитування щодо назв мікрорайонів в місті.
Необхідно зауважити, що на мою думку, проводити таке опитування за кошти міської ради не доцільно. Достатньо безкоштовно опитати думку депутатів міської ради, постійно діючої комісії по перейменуванню вулиць та жителів міста, за допомогою встановленої на першому поверсі скриньки біля кабінету реєстрації громадян.
    У своїй статті М.Орлов звинувачує апарат міської ради в тому, що протягом трьох останніх місяців не проводилась сесія міської ради по перерозподілу бюджетних коштів, що внесення змін до програм та перерозподілу коштів бюджету були підготовлені в останній момент і т.п. Нагадаємо, що остання сесія була проведена 14 червня поточного року, і наступна чергова сесія планувалась на 11 жовтня. Цілком зрозуміло, що вносити зміни щодо дофінансовування об’єктів і включення нових в міські програми доцільно робити, коли є додаткові кошти. Нажаль, відповідного перевиконання доходів, яке б дало змогу збільшити бюджет ні за 6 місяців, ні за 7 місяців поточного року не було. Тому було підготовлено проекти рішень про зміни до міського бюджету та міських програм на підставі виділених коштів з державного та районного бюджетів. Вказані проекти були опубліковані на сайті міської ради 20 серпня 2017 року.
    Після того, як було отримано висновок фінансового управління Здолбунівської РДА про перевиконання дохідної частини на 106,4 відсотка за результатами виконання доходів міського бюджету за 8 місяців, настала можливість перегляду бюджету в сторону збільшення його річного обсягу. Відповідними розрахунками підтверджено, що до міського бюджету надійде на 5 млн. 800 тис. грн.. більше, ніж було сплановано при його формуванні. Вказане збільшення обсягу бюджету дає змогу ефективно та раціонально спланувати та використати кошти, що надійдуть до кінця року. Для того, щоб всі депутати мали можливість ознайомитись з запропонованими змінами в проекти рішень про зміни до бюджету та місцевих програм, вивчити їх доцільність, 13 вересня було проведено спільне засідання всіх депутатських комісій з виїздом на об’єкти. 14 вересня було проведено засідання депутатської комісії з питань бюджету, на якій нічого незрозуміло було тільки одному депутату – М. Орлову, бо він дуже вигідно для своєї позиції «обгажування» праці міської ради не з’явився на вищевказане спільне засідання та виїзд депутатів. І ще, дуже хочеться зауважити, що в пропозиціях апарату міської ради, які виносяться на розгляд депутатів, відповідні працівники керуються виключно заявами мешканців міста та клопотаннями організацій, установ та підприємств міста, і далеко не завжди депутати про них знають. Також всім депутатам, які дуже завзято вболівають за витрачання бюджетних коштів хочеться нагадати, що відповідно до чинного законодавства кожних три роки фінансова інспекція проводить повну перевірку господарської діяльності міської ради, особливо в частині витрачання бюджетних коштів, не говорячи про періодичні перевірки правоохоронних органів.
М. Орлов ставить міській раді в провину виконання повного об’єму робіт на об’єктах, які були передбачені програмами і стверджує, що кошти також були витрачені на інші не передбачені програмами об’єкти.
    Давайте по порядку: якби міська рада розпочала роботи по поточному ремонту вулиць міста і зупинилася на початку, або на середині більше ніж сорока вулиць, хто перший звинуватив би міську раду в безгосподарності, хто переконував би власників автомобілів подавати на комунальне підприємство в суд? Ви – М.Орлов. Міська рада не мала права залишити місто в ямах на три місяці, очікуючи сесію.
    Не мали ми морального права розпочати роботи по будівництву транспортної розв’язки ( кільця) і зупинити їх на стадії заміни інженерних мереж . Такі дії могли б привести до створення аварійних ситуацій, а здоров’я і життя людей є найвагомішим аргументом для всіх.
    Ніхто з жителів та гостей міста не зрозумів би нас, якби ми почали і не закінчили капітальний ремонт пішохідної доріжки на автовокзалі та на частині дороги до залізничного мосту.
    Теж стосується ігрового майданчика в гідропарку. Кому скажіть потрібен придбаний та схований на складі ігровий комплекс? Нікому. Вийшло так, що підприємець за кошти міського бюджету придбав ігрове обладнання, а за власні встановив. А тепер чекає на відшкодування цих витрат. Тим часом діти міста майже місяць мають можливість радіти новій забаві.
    І останнє. Ви наголошуєте, що в програмі з’явилися нові об’єкти, які раніше не були винесені на обговорення депутатів. Так, один об’єкт в розділі капітальних ремонтів з’явився, але він перейшов з розряду поточних ремонтів в капітальні. Чому? Пояснюю. Чи не Ви перший нарікаєте на неякісне виконання робіт підрядником під час ямкового ремонту, говорите про те, що краще один раз витратити більше коштів і зробити якісно і на довго? Так і в цьому окремому випадку, коли замовник і підрядник обстежували привокзальну площу по вулиці І.Гончара на предмет виконання ремонту дорожнього покриття, то прийшли до висновку, що асфальтування ямок на вищеназваній ділянці дороги буде вкрай неефективним і з міського бюджету на наступний рік знову прийдеться виділяти кошти на ремонт цієї ділянки дороги. Тому і було прийнято рішення на вулиці, яка була в переліку робіт по поточному ремонту, виокремити об’єкт привокзальна площа і провести на ній капітальний ремонт.
    Залізничний вокзал, автовокзал, кільце - це об’єкти, які є обличчям нашого міста. І чим кращий вигляд вони мають, тим приємніше всім, в точу числі і Вам, як депутату міської ради. Посади і амбіції не вічні, а місто на віки.