Як повідомили у Головному управлінні ДФС у Рівненській області за січень – квітень поточного року до бюджету забезпечено 1562 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 317 млн. грн. більше, ніж у аналогічному періоді 2018 року.
   За словами заступника начальника ГУ ДФС у Рівненській області Надії Друзюк, зростання надходжень з ЄСВ відбулося завдяки свідомому ставленню роботодавців та самозайнятих осіб до повноти та своєчасності виплати заробітної плати, якісному адмініструванню податків, сервісному обслуговуванню платників, а також проведеній цілеспрямованій роботі з роботодавцями щодо підвищення рівня оплати праці найманим працівникам, вжиттю заходів з детінізації доходів та легалізації зайнятості населення.
  «Своєчасна сплата внесків з ЄСВ дає право громадянам на соціальний захист сьогодні  та на отримання у майбутньому виплат за різними видами загальнообов’язкового державного соціального страхування, в тому числі і пенсійних виплат.
   У той же час, нелегальна праця знижує доходи місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомлювали важливість легального працевлаштування, яке дає право на отримання соціальних гарантій у разі втрати працездатності, права на відпустку, на субсидію, а у майбутньому – на гідне пенсійне забезпечення»- зазначила Надія Друзюк.

ГУ ДФС у Рівненській області

   ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що Податковим кодексом України визначено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (пункт 14.1.175 статті 14 ПКУ).
   Момент виникнення податкового боргу визначається наступним днем, після спливу строків для сплати платником податків узгодженого грошового/податкового зобов'язання.
    Відповідальність за порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати визначена ст. 127 ПКУ.
У разі не нарахування, неутримання та/або несплати (неперерахування) податків платником податків, у т.ч. податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
    Ті ж самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, – тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 % , а втретє – 75% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету (п. 127.1 ПКУ).
    Відповідальність за погашення суми податкового зобов’язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, покладається на особу, визначену ПКУ, у т.ч. на податкового агента.
    Слід зазначити, що платник податку – отримувач таких доходів звільняється від обов’язків погашення суми податкових зобов’язань або податкового боргу, крім випадків, визначених розділом IV ПКУ.
    Звертаємо увагу, що згідно статті 35 ПКУ щомісячно на офіційному сайті ДФС України
оприлюднюється інформація  щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, із зазначенням суми  боргу.
    Ознайомитися з інформацією можна на офіційному веб-сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html

 

   В січні-квітні 2019 року загальний товарообіг в зоні діяльності Рівненської митниці ДФС склав 366 млн. 800 тис. доларів США. Про це сьогодні повідомив в.о. начальника Рівненської митниці ДФС Іванов Іван Іванович.
   За його словами, суб`єкти зовнішньоекономічної діяльності найбільше імпортували до України автомобілі легкові; добрива мінеральні; клапана запобіжні; форми для лиття скла; аміак безводний; карбонати; смоли фенолоальдегідні; паливні елементи (твели); трактори; вантажні автомобілі; вугілля кам’яне; причепи та напівпричепи; арматуру для трубопроводів; трансформатори; скло; комбайни; катки дорожні; фунгіциди; рибу морожену; машини формувальні. Експортували, в основному меблі для сидіння, банки скляні для консервування, соєві боби, фанеру клеєну, мінеральні добрива, листи для клеєної фанери, лісоматеріали необроблені, гальку, гравій, щебінь, олію соняшникову, деревину паливну, м`ясо охолоджене, одяг, ягоди чорниці заморожені.
    Варто зазначити що у порівнянні з січнем - квітнем 2018 року загальний товарообіг збільшився на 12,2 млн. доларів США (3,4%). Зокрема обсяг експорту зменшився на 2,6 млн. доларів США, а імпорт збільшився - на 9,6 млн. доларів США.
    Кількість учасників ЗЕД, які здійснювали зовнішньоторговельні операції в зоні діяльності Рівненської митниці ДФС з початку року становить 1022.

Рівненська митниця ДФС України

Місцеві бюджети Рівненської області отримали 4,5 мільйона гривень від плати за ліцензії

Як повідомили в Управлінні контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Рівненській області, на території області зареєстровано та здійснюють діяльність в сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами 2396 суб’єктів господарювання, яким видано 6265 ліцензій.

За право торгувати алкогольними та тютюновими виробами в роздрібній торгівлі сплачено за перший квартал поточного року до місцевих бюджетів області 3874,8 тис. грн., та 590 тис. грн. за право оптової торгівлі.

Працівниками Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, протягом трьох місяців поточного року, видано 1476 ліцензій, з них:

-        на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями - 828,

-         на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами - 648.

За цей же період     анульовано дію 244 ліцензій, з них:

-         на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями -121,

-          на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами -123.

В зв’язку з несвоєчасним перерахуванням суб’єктами господарювання коштів за щоквартальні оплати за ліцензії, призупинено дію 31 ліцензії.

Ліцензія видається фіскальною службою за заявою суб'єкта господарювання не пізніше 10 календарних днів з дня одержання документів. З реєстром виданих призупинених та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами у Рівненській області можна ознайомитися на сайті фіскальної служби: http://rv.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

Податок на нерухоме майно, порядок нарахування та сплати

Головне управління ДФС у Рівненській області нагадує власникам нерухомого майна, що обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

     а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ:

1)     для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;

2)     для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

3) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів, та відповідної ставки податку;

     б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;

     в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до п.п. «в» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;

     г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів «б» і «в» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;

     ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв.м. (для квартири) та/або 500 кв.м. (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» - «г» п.п. 266.7 1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 Відповідно до п.п. 266.10.1. п. 266.10 ст. 266 Податкового кодексу України податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

ГУ ДФС у Рівненській області

 

     Нещодавно ГУ ДФС у Рівненській області  проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником управління податків і зборів з юридичних осіб Вікторчук О.І. Тема «гарячої лінії»: «Особливості оподаткування юридичних осіб». Надаємо відповіді на запитання, що надійшли під час сеансу телефонного зв’язку.
   За якою формою та яким чином подаються письмові пояснення та копії документів при зупиненні реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у разі наявності обмеження системного програмного забезпечення?
    Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
    Пунктом 16 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник податку подає до Державної фіскальної служби в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.
    Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено за формою, ідентифікатор якої розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за адресою: Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів, яка включає у себе додаток у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).
    Обмеження пов’язане з обмеженнями системного програмного забезпечення, яке не залежить від Державної фіскальної служби України.
    Як свідчить практичний досвід, 2 Мб достатньо для 1 вкладеного документа.

    Чи необхідно подавати до контролюючого органу виправлену фінансову звітність та яким чином, якщо виявлені помилки у фінансовій звітності не вплинули на показники Податкової декларації з податку на прибуток підприємств?
    Підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність на заміну раніше поданої фінансової звітності за результатами проведення аудиторської перевірки, з метою виправлення самостійно виявлених помилок або з інших причин. Подання та оприлюднення уточненої фінансової звітності здійснюються у такому самому порядку, як і фінансової звітності, що уточнюється.
Якщо внаслідок виявлених у фінансовій звітності помилок підлягають уточненню показники Податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація), таке уточнення здійснюється відповідно до положень Податкового кодексу України, із поданням до уточнюючої Декларації уточненої фінансової звітності за відповідний звітний період.
    Якщо показники уточнюючої фінансової звітності не вплинули на показники Декларації, платник податку подає уточнюючу фінансову звітність за відповідний звітний період у такому самому порядку, як і фінансову звітність, що уточнюється, без подання уточнюючої Декларації.

  На підставі яких документів визначається належність будівлі до класу 1271 «Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства»?
    Фактичне головне призначення кожного конкретного об’єкта нерухомості обчислюється на підставі документів, що підтверджують право власності, у порядку, визначеному Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, із використанням Методики ідентифікації за головною класифікаційною ознакою будівель багатофункціонального призначення, тому платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за отриманням необхідного висновку щодо ідентифікації об’єкта нерухомості доцільно звертатись до органу, який реалізує державну політику з питань державного архітектурно – будівельного контролю та нагляду.

    Чи може юридична особа подати через Електронний кабінет заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та яка дата буде вважатися датою подання заяви?
    За допомогою меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету юридична особа має можливість направити до органу ДФС разом із супровідним листом заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
    Датою подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування разом із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДФС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДФС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

     За які земельні ділянки юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи повинні сплачувати земельний податок?
    Юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарського призначення та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, що використовуються такими платниками для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
  За інші земельні ділянки, в тому числі за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, такі юридичні особи сплачують земельний податок на загальних підставах.

   Чи вносить орган ліцензування до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами інформацію про здійснення плати за таку ліцензію?
    Пунктом 25 Тимчасового порядку видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, зокрема, передбачено, що на зворотному боці ліцензії зазначаються відмітки про поточне (щоквартальне) внесення плати за ліцензію.

 

    Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Рівненській області за три місяці поточного року 1471 мешканців області самостійно задекларували доходи, отримані у 2018 році, з них 12 осіб які отримали у минулому році доходи понад 1 мільйон гривень. Згідно поданих декларацій, громадяни задекларували 367,8 млн. грн. доходів, з яких підлягає сплаті 6,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 1,3 млн. грн. військового збору. На сьогодні до бюджету надійшло 2908,7 тис. грн. ПДФО та 664 тис. грн. військового збору.
    Правом на податкову знижку вже скористалися 1693 платників податку. Їм буде повернуто 3,7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.
    Нагадаємо, що з 1 січня 2019 року триває кампанія декларування доходів громадян. Так, обов’язок з подання річної декларації про майновий стан і доходи за 2018 рік виникає у тих громадян, які протягом минулого року отримували доходи, що підлягають оподаткуванню від осіб, які не є податковими агентами, у вигляді: вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна; доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна; доходів від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм); інвестиційного прибутку; іноземних доходів, тощо.
    Кампанія декларування доходів, отриманих у 2018 році триває до 2 травня 2019 року. Декларацію про майновий стан і доходи громадяни зобов’язані подати до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси. Для громадян, які мають право на податкову знижку термін подання декларації – до 31 грудня 2019 року.

ГУ ДФС у Рівненській області

    Головне управління ДФС у Рівненській області інформує про величину коефіцієнта рентабельності гірничодобувних підприємств при обчисленні рентної плати за користування надрами у 2019 році окремими категоріями платників.
    Так, керуючись листом Державної фіскальної служби України від 12.04.2019 №12293/7/99-99-12-03-04-17 щодо визначення Державною комісією України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України (ДКЗ) тимчасового (до проведення державної експертизи матеріалів геолого-економічної оцінки запасів родовища (ділянки надр)) коефіцієнта рентабельності гірничодобувного підприємства (промислу) (Крмпе) для застосування користувачами надр при обчисленні податкових зобов’язань у 2019 році на ділянках надр, де проводиться господарська діяльність з видобування корисних копалин, але геолого-економічна оцінка запасів корисних копалин з належним визначенням цього коефіцієнта ще не виконана, повідомляємо наступне.
    Запаси корисних копалин, що фактично розробляються на ділянках надр, де геолого-економічна оцінка ще не здійсненна, мають розглядатись як балансові рентабельно видобувні запаси, відповідно до п.27 Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 року №432, яким встановлено, що умовно балансові та позабалансові запаси корисних копалин, що залучаються до розробки, переводяться до балансових.
    ДКЗ здійснила оцінку усереднених, зважуванням на обсяги запасів по родовищах, величин коефіцієнта рентабельності гірничодобувних підприємств (промислів) розподільно: для родовищ нафти та газу і родовищ твердих корисних копалин та підземних вод.
    Для родовищ нафти та газу усереднений коефіцієнт рентабельності промислу склав 1,461. Для родовищ твердих корисних копалин та підземних вод – 0,185.
    Приймаючі до уваги, що ставка НБУ у 2019 році зросла незначно відносно 2018 р., усереднені значення коефіцієнтів рентабельності гірничодобувних підприємств (Крмпе), що розраховані за фактичними даними 2018 р., можуть бути прийняті для визначення тимчасового (до проведення державної експертизи матеріалів геолого-економічної оцінки запасів родовища або ділянки надр) коефіцієнта рентабельності гірничодобувного підприємства у 2019 р.
    З огляду на зазначене, відповідно до Положення про порядок розробки та обґрунтування кондицій на мінеральну сировину для підрахунку запасів твердих корисних копалин, затвердженого наказом ДКЗ від 07.12.2005 №300, зареєстрованим Мін’юстом України за №65/11939, а також Положення про порядок техніко-економічного обґрунтування кондицій для підрахунку запасів нафти і газу, затвердженого наказом ДКЗ від 27.11.2006 р. №316, зареєстрованим Мін’юстом України за №1383/13257, ДКЗ рекомендує встановити такі тимчасові коефіцієнти рентабельності гірничодобувних підприємств (промислів) на ділянках надр, де проводиться господарська діяльність з видобування корисних копалин, але геолого-економічна оцінка їхніх запасів з належним визначенням цього коефіцієнта ще не виконана, для застосування користувачами надр при обчисленні податкових зобов’язань у 2019 році:
для нафтогазодобувних підприємств – 1,461;
для інших гірничодобувних підприємств – 0,185.

ГУ ДФС у Рівненській області

    З метою недопущення порушень вимог чинного законодавства в сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, протягом січня-березня поточного року, працівниками ГУ ДФС у Рівненській області  проведено 53 фактичних перевірок роздрібної торговельної мережі та виявлено 47 порушень. Зокрема, виявлено випадки реалізації: алкогольних напоїв без ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями; тютюнових виробів без ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами; алкогольних напоїв без марок акцизного податку та з підробленими марками акцизного податку; тютюнових виробів без марок акцизного податку та з підробленими марками акцизного податку; фальсифікованої горілки.
    Також встановлено випадки порушення встановленого розміру мінімальної роздрібної ціни на алкогольні напої; реалізації тютюнових виробів за цінами вищими від встановленого виробником таких виробів максимальних роздрібних цін; реалізації алкогольних напоїв в підприємствах торгівлі, які не мають статусу підприємств громадського харчування; реалізації алкогольних напоїв особам до 18 років; реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які не обліковані у встановленому порядку та недотримання касової дисципліни; реалізації тютюнових виробів поштучно; реалізації алкогольних напоїв через РРО не зазначений в  не зазначений  в ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями,
    За виявлені порушення вимог чинного законодавства в сфері обігу підакцизних товарів до суб’єктів господарювання винесені фінансові санкції на загальну суму 658,7 тис. грн., з них до місцевих бюджетів надійшло 390,43 тис. гривень. З незаконного обігу вилучено алкогольних напоїв та тютюнових виробів на загальну суму 10,3 тис. гривень.
    Працівниками підрозділів фіскальної служби області проведено 8 перевірок з питань зберігання та реалізації пального. За виявлені порушення винесені податкові повідомлення на загальну суму 364,5 тис. гривень.

 ГУ ДФС у Рівненській області

    ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що затверджені нові порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (реєстр екземплярів РРО) та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО). Відповідний наказ Міністерства фінансів України від 13.02.2019 № 64 набирає чинності з дня його офіційного опублікування (орієнтовно 19.04.2019).
    Змінами, зокрема, передбачено, що реєстрація РРО буде здійснюватись за спрощеною процедурою. Достатньо однієї заяви, яка матиме спрощену форму і її можна подати електронній формі без додатків.
    ДФС рекомендує усім учасникам відносин у сфері застосування РРО:
- ознайомитись з текстом наказу № 64;
- звернутись до будь-якого АЦСК (за необхідності) для отримання кваліфікованого сертифіката відкритого ключа – керівнику юридичної особи /фізичній особі-підприємцю, а у разі делегування права підпису документів, пов’язаних з реєстрацією РРО, ведення реєстрів – уповноваженій особі/представнику;
- укласти Договір про визнання електронних документів між суб’єктом господарювання (юридичною особою або фізичною особою) та органом ДФС шляхом приєднання до нього на підставі Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів та подання Повідомлення про надання інформації щодо електронних цифрових підписів із інформацією щодо сертифікатів осіб, відповідальних за подання документів, пов’язаних з реєстрацією РРО, веденням реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО;
- провести всі інші необхідні підготовчі процедури, наприклад – оформлення тестових заяв, повідомлень, інвентаризацію договорів, укладених між виробниками та ЦСО та між ЦСО та суб’єктами господарювання – власниками РРО, тощо;
- виробникам РРО провести інвентаризацію екземплярів РРО, відомості щодо яких необхідно внести до реєстру екземплярів РРО згідно з вимогами порядку, визначеного наказом № 64.
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/375549.html

ГУ ДФС у Рівненській області

    ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що при заповнення декларації про майновий стан та доходи у рядку 3 вказуються прізвище, ім'я, по батькові платника податку (згідно з даними паспортного документа). У разі якщо протягом звітного періоду, за який здійснюється декларування, або у наступному за ним році платник податку змінив прізвище (ім'я, по батькові), у рядку 3 слід зазначити спочатку нове прізвище (ім'я, по батькові), а в дужках – попереднє прізвище (ім'я, по батькові).
    Реєстраційний номер облікової картки платника податків зазначається відповідно до даних Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, зазначаються серія та номер паспорта.
    ГУ ДФС у Рівненській області нагадує громадянам, котрі  у 2018 році отримали доходи, з яких не було сплачено податки, що їм варто подбати про подання річної податкової декларації.
    Заповнити і подати декларацію можна до 1 травня 2019 року в податковій інспекції за місцем реєстрації.

ГУ ДФС у Рівненській області

    ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що у січні-березні 2019 року до зведеного бюджету області надійшло 11 млн. грн. рентної плати за спеціальне використання води, що на 30 відсотків, або 2,5 млн.грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
  Сума надходжень ренти майже рівними частинами розподіляється між державним та місцевими бюджетами, зокрема 45%, або по 5 млн. грн. – до загального фонду державного бюджету та до загального фонду місцевих бюджетів та 10%, або 1 млн. грн. – до спеціального фонду державного бюджету.
  Саме за рахунок частини збору, що надходить до скарбниць місцевих громад, фінансуються потреби бюджетної сфери місцевих громад та соціальні програми по екологічному оздоровленню річок та водоймищ  Рівненської області, а також плануються додаткові заходи, спрямовані на розвиток області та захист довкілля краю.

ГУ ДФС у Рівненській області