Платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, а в перехідний період (з 01 квітня 2017 року до 01 липня 2017 року) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі- Комісія) інформацію за встановленою формою J(F)1312301 (далі - Таблиця) щодо:
видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
    При заповненні Таблиці просимо звертати увагу на те, що код послуги заповнюється відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг (ДК 016-2010) та має містити від 5 до 14 символів.
   При складанні податкової накладної/розрахунку коригування рекомендуємо відображати коди послуг, зазначені у Таблиці, яка врахована Комісією.
    Код «33.12» і код «33.12.24-00.00» не ідентичні і розуміються як різні коди.

ГУ ДФС у Рівненській області

    До якого контролюючого органу необхідно звертатись власнику декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, для проведення звірки даних щодо сплати податку на нерухоме майно? В ГУ ДФС у Рівненській області повідомляють, що відповідно до п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:
об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
права на користування пільгою із сплати податку;
розміру ставки податку;
нарахованої суми податку.
    У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ГУ ДФС у Рівненській області



    Упродовж шести місяців 2016 року платниками ПДВ сплачено до бюджету 441,3 млн. грн. податку на додану вартість, в порівнянні з минулим роком надходження зросли на 145 млн грн., або на 49 відсотків.
    За словами першого заступника начальника ГУ ДФС у Рівненській області Анатолія Клячука, сплату забезпечили 3479 платників ПДВ, серед яких 3009 юридичних осіб та 470 фізосіб -підприємців.
Завдяки введенню системи електронного адміністрування цього бюджетоутворюючого податку повністю виключена можливість формування «фіктивного» ПДВ – кредиту та дієво працює механізм контролю за нарахуванням та сплатою», - зауважила посадовець. Ми налаштовані на плідну співпрацю з бізнесом та розраховуємо на конструктивний діалог з усіма платниками податків. У свою чергу фіскальною службою створюються комфортні умови, покращуються сервіси та удосконалюються процеси адміністрування податків.

ГУ ДФС у Рівненській області

    З початку 2017 року від платників Рівненської ОДПІ надійшло 371 279 тис/ грн. єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
    Перерахована сума ЄСВ порівняно з аналогічним періодом, а саме січень-червень 2016 року зросла на 51,1%, а саме на 125 647,8 тис. грн. Зокрема, за червень 2017 року надходження зросли на 89 728,7 тис. грн, та склали 142 989,1 тис. грн., більше надходжень червня 2016 року.
Нагадаємо, що єдиний соціальний внесок був запроваджений Законом №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», який набрав чинності 1 січня 2011 року. Визначається як відсоткова ставка від бази оподаткування. Для підприємців на спрощений системі застосовується ставка 22%. Розмір бази оподаткування підприємці на спрощеній системі можуть обирати самостійно в межах від мінімальної заробітної плати (для 1 групи — 0,5 мінімальної заробітної плати) до 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб. Враховується мінімальна заробітна плата, встановлена для місяця, за який здійснюється відрахування.
    За словами начальника Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області Ірини Олендер серед основних чинників позитивної динаміки сплати єдиного внеску – зростання фонду оплати праці та легалізації найманих працівників.

 Рівненська ОДПІ

    За словами начальника Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області Ірини Олендер з початку року від власників об’єктів житлової або нежитлової нерухомості до місцевих бюджетів за січеть-червень 2017 року надійшло 3 463,2 тис. грн. плати за нерухомість.
    Вагому частину надходжень у вигляді плати за нерухомість сплатили – юридичні особи. Від них до місцевих бюджетів надійшло 3 169,5 тис. грн., решта 293,7 тис. грн. внесок фізичних осіб – підприємців та громадян.
    Ірина Олендер звернула увагу власників об’єктів житлової або нежитлової нерухомості про своєчасність розрахунків з бюджетом адже з 2014 року податок на нерухомість віднесено до місцевих податків, і кошти які надходять в результаті його сплати, спрямовуватимуться на потреби місцевих громад.

 Рівненська ОДПІ

    Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області нагадує платникам податків, що відповідно до п.п 266.1.1 ст. 266 Податкового кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як і раніше сплачують фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової або нежитлової нерухомості.
    Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
    База оподаткування податком не змінилась: загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.
   Ставки встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад. Згідно внесених змін Законами України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» ставка оподаткування встановлюється у розмірі, що не перевищує 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня за 1 кв. метр бази оподаткування (у 2016 році – не більше 3%).
    Також збережено норму щодо сплати додаткових 25 000 гривень на рік власниками житлової нерухомості, загальна площа якої перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), за кожен із вказаних об'єктів житлової нерухомості (його частку).
    Пільги зі сплати податку на нерухомість залишились на рівні минулого року: база оподаткування зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;
в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.
    Платники – фізичні особи у 2017 році сплачуватимуть податок за житлову та нежитлову нерухомість за 2016 рік, за ставками та з використанням пільг, які застосовувались при розрахунку податку минулого року. До 1 липня 2017 року за місцем їх реєстрації буде направлено податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку з зазначенням відповідних платіжних реквізитів. Термін сплати податку – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
    Пільги встановлюють сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад. Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів. Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об’єктом оподаткування.
    Водночас з 1 січня 2017 року пільги для фізичних осіб не застосовуються до:
- об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі;
- об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності.

 Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ повідомляє постановою Верховної Ради України на засіданні 13 липня 2017 року внесено зміни до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платників податків).
    Основним завданням є вирішення проблем, пов’язаних із адмініструванням податку на додану вартість, акцизного податку, що дозволить уникнути правової колізії, яка виникла у суб’єктів господарювання - платників податку на додану вартість та у платників акцизного податку у зв’язку із здійсненою масовою кібератакою.
    Законопроектом внесено зміни до Податкового кодексу України та передбачено термін, у який платник податків зобов’язаний відновити бази даних обліку, які були пошкоджені унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків.
   Крім того, законопроектом передбачається звільнити платників податків від штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, розрахунків коригувань, складених у період з 01.06.2017 року по 30.06.2017, у Єдиному державному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних, розрахунків коригувань, складених у період з 01.06.2017 по 30.06.2017 року, у Єдиному державному реєстрі акцизних накладних. Надати можливість зареєструвати такі податкові та акцизні накладні до 31 липня 2017 року.
    Такі податкові накладні/розрахунки коригувань вважаються своєчасно зареєстрованими.
   Штрафні санкції у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу, передбачені пунктом 126.1 статті 126 цього Кодексу, не застосовувати до узгоджених сум грошових зобов’язань, із граничним строком сплати 30 червня 2017 року.
    Також, передбачається, що тимчасово до 31 грудня 2017 року у разі неможливості проведення перевірки платника податків, у зв’язку з втратою та/або пошкодженням інформації унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків, терміни проведення таких перевірок переносяться контролюючим органом до дати відновлення такої інформації, але не пізніше 31 грудня 2017 року.
Закон опубліковано 25 липня 2017 року у номері газети «Голос України» та набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування.

 Рівненська ОДПІ

    На сьогодні система моніторингу оцінки ризиків зупиняє схеми ухилення від оподаткування, на руйнування яких вона була націлена. Про це розповів директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук. 

   «Щоденний аналіз, який ми проводимо показує, що ті ризикові підприємства, які використовували відповідні «пересортні» схеми для створення фіктивного податкового кредиту, на сьогодні не мають змоги зареєструвати податкові накладні. Відповідно ми розуміємо, що за результатами роботи цієї системи отримаємо додаткові надходження до державного бюджету», – зазначив Микола Чмерук.
    Він також розповів, що зупиняються всі операції, які підпадають під критерії ризиків, затверджені наказом Міністерства фінансів України. Основними критеріями, зокрема, є наявність «пересорту» при реєстрації податкових накладних або відсутність ліцензії.
    При зупинці податкової накладної платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє суттєво в подальшому зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть зупинятися. Таблиця має містити тільки ті коди УКТЗЕД і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна.
    «Якщо ви подали таблицю платника податків і не отримали відповіді, необхідно не надсилати іншого, а зачекати на рішення комісії. Комісія працює у посиленому режимі. Ми намагаємося розглядати таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав таблицю платника податків, вона прийнята комісією, в подальшому такі операції платника не зупиняються», – підкреслив Микола Чмерук.
    Якщо все ж таки податкова накладна зупинена, платник податків протягом одного року має право подати повідомлення, в якому пояснити суть господарської операції, яка зазначена в зупиненій податковій накладній, та надати документи, які підтверджують її реальність. Вичерпний перелік документів, затверджений відповідним наказом Міністерства фінансів України.
   Надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, що зупинена.
«Нам не потрібні всі договори, всі розрахункові документи, які вказують на діяльність платника за великий період. Лише той мінімально необхідний перелік документів, що дозволить нам прийняти рішення у випадку реальності даної господарської операції – розблокувати дану податкову накладну», – наголосив посадовець.
    Якщо все ж таки платник не згоден з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації, він має право протягом 10 робочих днів надати скаргу з додатковими документами. Окрема комісія ДФС, не та яка розглядає зупинені податкові накладні, їх розгляне і прийме відповідне рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/ofitsiyni-zahodi-/4053.html

ГУ ДФС у Рівненській області

    З початку 2017 року власники нерухомості Рівненської області перерахували до місцевих бюджетів 14,7 млн. грн., що на 55 %, або на 5,2 млн.грн. більше надходжень січня-червня 2016 року.
    Безперечним лідером у сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є власники майна – юридичні особи, ними вже сплачено понад 14,1 млн грн.
    Нагадуємо, що платники - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до фіскальних органів області за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
   Внесок платників – фізичних осіб протягом січня-червня поточного року майже 727 тис. грн., що на 633 тис. грн. більше надходжень відповідного періоду минулого року. Громадяни сплачують податок у 2017 році за минулий рік за ставками і з урахуванням пільг 2016 року.
    Про суму нарахованого податку на нерухоме майно громадян – фізичних осіб повідомляють фіскальні органи області за місцем податкової адреси, вручаючи податкові повідомлення-рішення до 1 липня звітного року. У разі незгоди з визначеною у податковому повідомленні сумою податку громадяни мають право звернутися до податкового органу за місцем реєстрації та провести звірку даних. Однак, зробити це вони мають протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення, адже по завершенню цього терміну до моменту сплати податку буде нарахована пеня.

ГУ ДФС у Рівненській області



    Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 20 липня поточного року буде змінено номер телефону для прийняття:
- інформації на сервіс «Пульс»;
- усних звернень громадян;
- інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».
    Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:
0- для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
1- для отримання інформаційно-довідкових послуг;
2- з питань щодо електронного цифрового підпису;
3- для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
4- для залишення інформації на сервіс «Пульс»;
5- для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
6- Для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
7- для отримання довідкової інформації».

ГУ ДФС у Рівненській області

 

    В рамках Меморандуму про співпрацю між ГУ ДФС у Рівненській області та Територіальним відділенням Асоціації платників податків у області проведено семінар для суб‘єктів господарювання. Основною темою обговорення під час зустрічі стали реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, причини їх призупинення та шляхи підтвердження реальності операцій по призупиненим накладним
    Крім того, розглядалися питання технічного характеру, які виникають у бізнесу під час реєстрації податкових накладних. Представники ТВ АППУ у Рівненській області, ТОВ ВКК «Баланс-клуб», роз’яснили правила заповнення карток та надсилання повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування.
  Так, зокрема, зверталася увага на терміни надсилання зазначених повідомлень, перелік необхідних документів для підтвердження реальності операцій та можливості Електронного кабінету для подання такого пакету документів.
   Бухгалтери мали змогу отримати роз’яснення на всі важливі для них питання, які сприятимуть полегшенню їх подальшої роботи під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

ГУ ДФС у Рівненській області.