ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, відповідно до п. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу України нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року. Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
    Відповідно до ст. 269, 270 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
    Статтею 6 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947 визначено, що правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття. Малолітньою вважається дитина до досягнення нею чотирнадцяти років. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.
    Якщо дитина або особа, дієздатність якої обмежена, не може самостійно здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікун або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальника (ст. 14 Сімейного кодексу).
   Згідно із п. 99.2 ст. 99 ПКУ грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.
  Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.     Відповідно до п. 1 ст. 34 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-ІV зі змінами та доповненнями повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття).
    Перелік категорій фізичних осіб, які звільняються від сплати земельного податку, визначено у п. 281.1 ст. 281 ПКУ, але пільги щодо сплати земельного податку для малолітніх та неповнолітніх дітей не передбачені.
    Отже, земельний податок за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей, нараховується на загальних підставах, і сплачується батьками, опікунами або самими малолітніми та неповнолітніми дітьми за допомогою батьків чи піклувальників.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

    За чотири місяці поточного року платники земельного податку та орендарі держаних і комунальних земель перерахували до місцевих бюджетів області 104 млн. грн. земельного податку та орендної плати. Це перевищує минулорічні надходження майже на 2,4 млн. гривень. Із вказаної суми 92,2 млн. грн. сплачено юридичними особами та 1,7 млн. грн. – громадянами.
    Серед основних факторів збільшення надходжень плати за землю, перший заступник начальника ГУ ДФС у Рівненській області Анатолій Клячук назвав спільні дії органів виконавчої влади з детінізації агросектора, залучення до оподаткування додаткових площ земель, прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо встановлення ставок земельного податку та розмірів орендної плати, а також завдяки реєстрації нових платників та укладанню додаткових угод до діючих договорів оренди тощо.
    При цьому він зазначив, що кошти у вигляді земельного податку та орендної плати за землю спрямовуються на  розвиток та вирішення соціально-економічних питань місцевих  громад. Наразі плата за землю посідає третє місце за обсягами надходжень до місцевих бюджетів області, поступаючись  податку на доходи фізичних осіб та єдиному податку для суб’єктів малого підприємництва. 

ГУ ДФС у Рівненській області

    Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:     а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ:
для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;
для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;
3) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів, та відповідної ставки податку;     б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;
     в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до п.п. «в» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;
     г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів «б» і «в» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;
     ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв.м. (для квартири) та/або 500 кв.м. (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» - «г» п.п. 266.7 1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).
     Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.
     Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
     Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

ГУ ДФС у Рівненській області

   За чотири місяці поточного  року роботодавці та самозайняті особи Рівненщини  перерахували до бюджету  1 283,7 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 278 млн. грн більше за минулорічний  показник, або на 28%.
    Як зазначив   перший заступник начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Анатолій Клячук, серед пріоритетів роботи фіскальної служби й надалі залишається вжиття заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Адже офіційне працевлаштування дасть змогу громадянам легально працювати і мати соціальні гарантії, а бюджет відповідно отримає додаткові надходження у вигляді податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

ГУ ДФС у Рівненській області

    В головному офісі Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань декларування доходів громадян. З платниками спілкувалась завідувач сектору податків і зборів з фізичних осіб Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області Тетяна Гришукова.

    Яка відповідальність передбачена за несвоєчасну сплату ПДФО за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи?

    Відповідь: згідно п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.
    Згідно з п. 126.1 ст. 126 ПКУ у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відс. погашеної суми податкового боргу.
    Звертаємо увагу, що при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня.

    Чи може територіальний контролюючий орган нарахувати податкові зобов’язання, якщо фізичною особою не подано декларацію про майновий стан і доходи?

    Відповідь: у разі неподання платником податків в установлений термін податкової декларації про майновий стан і доходи (якщо таке подання є обов’язковим), контролюючий орган на підставі наявної податкової інформації за результатами документальної позапланової перевірки має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податку.
    Крім того, у відповідності до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України до платника податків застосовується фінансова відповідальність (штраф у розмірі 25% або 50% суми донарахованого податкового зобов’язання) та згідно до ст.164 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення – адміністративна відповідальність.

    Чи підлягає отриманий дохід від надання в оренду власного легкового автомобіля декларуванню?

    Відповідь: у разі надання громадянами у 2017 році власного рухомого майна в оренду (суборенду) особі, яка не є податковим агентом, фізичні особи зобов’язані надати податкову декларацію про майновий стан і доходи до територіальних органів фіскальної служби за місцем свого проживання та задекларувати отримані доходи. Кожний об’єкт рухомого майна відображається громадянином у декларації окремо із зазначенням у відповідних графах номера категорії об’єктів; марки, моделі, характеристики рухомого майна; року випуску; відмітки про надання майна в оренду (суборенду).

    Чи необхідно подавати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи фізичній особі, яка отримала доходи від продажу, обміну, дарування майна протягом звітного року та при нотаріальному посвідченні договорів був сплачений ПДФО?

    Відповідь: згідно до п. 179.2 ст. 179 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним, якщо він отримував доходи від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок

    Чи необхідно подавати річну декларацію про майновий стан і доходи фізичній особі, яка у звітному році отримала дохід від продажу одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля не частіше одного разу на рік?

    Якщо фізична особа отримала дохід від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, то такий дохід відповідно до п.173.2 ст.173 Податкового кодексу України не оподатковується, тобто у фізичної особи не виникає обов’язку щодо сплати податку. Подавати річну декларацію про майновий стан і доходи у такому випадку не потрібно.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ нагадує, що юридичні особи та фізичні особи - підприємці зобов’язані інформувати орган ДФС за основним місцем обліку про всі наявні об’єкти оподаткування.Об’єкти оподаткування - це будь-яке майно та дії, у зв’язку з якими у суб’єкта господарювання виникає обов’язок зі сплати податків: оренда чи придбання офісного приміщення, магазину, обладнання, транспорту тощо.
    Повідомляти орган ДФС треба у випадках, коли об’єкт оподаткування з’являється, змінюється (стає іншим його тип, найменування, місцезнаходження, стан або вид права на нього), втрачається (стає непридатним до використання, повертається власнику, продається та інше).
    Для подання цієї інформації використовують форму 20-ОПП - Повідомлення про об’єкти оподаткування або об'єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність ( додаток 10 до «Порядку обліку платників податків і зборів» від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями).
    Повідомлення ф.20-ОПП подається упродовж 10 календарних днів після реєстрації, створення/відкриття об’єкта оподаткування, тобто дати оформлення договору купівлі-продажу, оренди чи іншого документа на право володіння, користування або розпорядження об’єктом.
    Крім того, якщо відбулися зміни з об’єктами, зазначеними в раніше поданому повідомленні, слід також протягом 10 днів надати форму з новими даними.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ нагадує, що 20.12.2017 року набула чинність постанова КМ України від 18.12.2017 №984 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000р. №1336. Зазначеною Постановою викладено у новій редакції пункт перший Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
    Відповідно до внесених змін, для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (пивом), зокрема фізичним особам – підприємцям, які сплачують єдиний податок, необхідно мати зареєстровані РРО та роздруковувати фіскальні чеки, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
    Cуб’єктам господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю виключно пивом, необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Рівненська ОДПІ

За перший квартал поточного року  надходження транспортного податку від автовласників Рівненщини  склали 542 тисячі гривень. Сплачена сума на 242 тис. грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Із загальних надходжень найбільше транспортного податку надійшло від юридичних осіб 391 тис.грн., та фізичні особи сплатили  151 тис. грн.

Нагадаємо, транспортний податок, ставка якого складає 25 тисяч гривень на рік, сплачується за легкові автомобілі з датою випуску до п'яти років та середньоринковою вартістю понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2018 році – це 1 мільйон 396 тисяч 125 гривень (3723 грн * 375).

Юридичні особи повинні самостійно обчислювати суму платежу, до 20 лютого подавати декларацію та щоквартально сплачувати податок. Громадянам платіж нараховує фіскальна служба та до 1 липня надсилає податкові повідомлення-рішення за місцем реєстрації.

ГУДФС у Рівненській області

Засуджено за незаконну торгівлю спиртними напоями

В січні цього року здійснюючи загальнодержавну операцію «Акциз-2018» в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину передбачених ст. 204 Кримінального кодексу України під час обшуку автомобіля, мешканця м. Рівного, співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Рівненській області виявлено та вилучено з незаконного обігу 2 пластикові бочки об’ємом 200 літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спирту та 2 пластикові пляшки об’ємом 5 літрів кожна.

Встановлено, що громадянин якому належить даний автомобіль, здійснював незаконне придбання з метою подальшого збуту, зберігання та транспортування з цією метою незаконно виготовлені алкогольні напої та незаконно виготовлений спирт етиловий, не будучи зареєстрований як фізична особа-підприємець та не маючи ліцензії на виготовлення та реалізацію спирту етилового, у порушення Закону України «Про державне регулювання, виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до того ж він раніше вже притягався до кримінальної відповідальності за вчинення злочину передбаченого ст. 204 КК України.

Слідчим відділом фінансових розслідувань матеріали кримінального провадження направлено до суду. Вироком Рівненського міського суду, за торгівлю незаконно виготовленими алкогольними напоями та спиртом призначено покарання у виді штрафу 4000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 68000 гривень з конфіскацією незаконно виготовленої продукції засуджений житель Рівненського району.

На даний час на території області триває загальнодержавна операція «Акциз-2018», метою якої є очищення торгівельної мережі від фальсифікованих підакцизних товарів, виявлення та притягнення до відповідальності осіб, які організовують тіньовий обіг таких товарів.

Тож, якщо у Вас є інформація щодо діяльності пов’язаної з незаконним обігом підакцизних товарів телефонуйте та повідомляйте про це за номерами телефонів оперативного управління ГУ ДФС у Рівненській області: (0362) 692-560,  (0362) 692-588.

ГУ ДФС у Рівненській області

До завершення кампанії Декларування – 2018 три дні. Відповідно до ст. 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, - тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені ч. першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, -     тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ця відповідальність не розповсюджується на випадки добровільного подання декларації (в т.ч. при реалізації права на податкову знижку).

Згідно з п. 5 підр. 1 Розділу ХХ Податкового кодексу України, якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації адміністративних або кримінальних правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної пп.169.1.1 п.169.1 ст.169 р.IV ПКУ для відповідного року.

ГУ ДФС у Рівненській області

Ріст відшкодування податку на додану вартість у 2018 році склав майже 230 відсотків

Упродовж  трьох місяців поточного року платникам податку на додану вартість Рівненської області, відшкодовано 242,7  млн. грн. ПДВ, що на 135,7 млн. грн., або 227 відсотків більше ніж торік.

За рахунок запровадження з 1 квітня 2017 року Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ, процес повернення бюджетних коштів платникам став максимально прозорим. Електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ забезпечує ефективний моніторинг адміністрування ПДВ та унеможливлює корупційні ризики при відшкодуванні податку на додану вартість.

Показники збільшення повернення податку свідчать про ефективне запровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ. Передусім, він передбачає автоматичну систему управління ризиками при адмініструванні ПДВ, прозорий процес повернення податку та його детінізацію.

ГУ ДФС у Рівненській області

Протягом січня - березня 2018 року до органів ДФС у Рівненській області надійшло 104 письмових звернень від 112 громадян, зміст основних питань – стосовно фінансової, податкової та митної політики (91 заява, або 87%), з питань соціального захисту (5 заяв, або 4,8%), праці та заробітної плати (2 заяви, 1,9%), житлова політика (2 заяви, 1,9%).

З початку року до ГУ ДФС у Рівненській області надійшло чотири колективних звернення від 12 громадян. Питома вага колективних звернень – 3,8%.

Протягом січня - березня 2017 року керівництвом органів ДФС та її посадовими особами здійснено 17 прийомів за зверненнями громадян, з них: 16 заяв (95%), 1 пропозиція (5%).

Станом на 01.04.2018 року в органах Головного управління ДФС у Рівненській області видача документів дозвільного характеру платникам податків відбувається шляхом надання адміністративних послуг у 16 Центрах обслуговування платників податків ДІП у м.Рівному, Рівненської ОДПІ, Сарненської ОДПІ та Дубенської ОДПІ.

Протягом січня-березня 2018 року Головним управління ДФС у Рівненській області та його територіальними органами було надано 23558 адміністративних послуг, в тому числів в ЦОП - 21192 адміністративних послуг.            

ГУ ДФС у Рівненській області

В Електронному кабінеті запроваджено сервіс з подання скарги на рішення комісій щодо відмови у реєстрації податкових накладних

Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс – подання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Скарга) в електронному вигляді.

Створити та надіслати Скаргу а також заяву про відмову від поданої скарги (далі – Заява) платник має змогу через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Скарги або Заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту). Так, Скарга направляється за формою J(F)1313201. До Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1360102. Кожен документ, що додається до Скарги надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

У разі відкликання Скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг, платник податків має право подати Заяву за формою J(F)1313301.

Електронні формати Скарги та Заяви розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

Новий сервіс  подання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації в електронному вигляді запроваджено відповідно до Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ

ГУ ДФС у Рівненській області

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Рівненській області спільно з обласним управлінням Національної поліції встановлено факти ймовірного заволодіння бюджетними коштами під час проведення тендерної закупівлі транспортного засобу.

Встановлено, що посадові особи одного з приватних підприємств, зареєстрованого у Хмельницькій області, можливо перебуваючи у змові зі службовими особами державної установи, здійснили для останньої придбання пасажирського автобуса марки Mercedes-Benz. Закупівля здійснювалась шляхом використання "транзитних" операцій у ланцюгу постачання. Тобто, кошти проводилися через низку підприємств для штучного збільшення вартості транспортного засобу. При цьому до відповідних документів було внесено завідомо недостовірні відомості, зокрема, вартість автобуса штучно завищено на суму близько 1,5 млн грн.

У подальшому кошти, незаконно одержані зазначеним приватним підприємством з державного бюджету, у тому числі готівкою в касі банку, було ймовірно легалізовано у розмірі 1,4 млн грн. шляхом використання у власній господарській діяльності.

За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального  правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 209 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

ГУ ДФС у Рівненській області

За результатами документальних перевірок проведених фіскалами Рівненщини  до бюджету надійшло майже 10 мільйонів гривень

Головний принцип контрольно-перевірочної роботи підрозділів аудиту ДФС– це вибірковість контролю на основі оцінки ризиків у діяльності платника,  що відповідає провідній міжнародній практиці.

Для забезпечення відкритості у діяльності фіскальної служби та упередження корупційних ризиків план-графік документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік було розміщено 22 грудня 2017 року на офіційному веб-порталі ДФС.  

Відбір до плану - графіка планових документальних перевірок  ризикових платників здійснюється автоматично засобами ІТС «Податковий блок».

У 100% запланованих до перевірок платників податків – юридичних осіб документально та проведеними донарахуваннями підтверджено ризики несплати податків, за наявності яких зазначених суб‘єктів господарювання включено до плану – графіка планових документальних перевірок, що свідчить про якість відбору ризикових платників.

У 1 кв.2018р.  88% із проведених  позапланових документальних  перевірок проводились з причин, які не залежать від ДФС: за зверненнями платників податків, за  повідомленнями банків про порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності та за рішеннями суду (слідчого судді).

В цілому за результатами проведених  документальних перевірок управлінням аудиту за січень-березень 2018 року до бюджету надійшло донарахованих  узгоджених податкових зобов’язань  9,9 млн. грн.

ГУ ДФС у Рівненській області