Як повідомили в ГУ ДФС у Рівненській області, 198 суб’єктів господарювання на Рівненщині заявили бюджетне відшкодування з податку на додану вартість на розрахунковий рахунок на суму 436,8 мільйона гривень.

Найбільший відсоток заявників до відшкодування сум ПДВ – це підприємства, що виробляють та експортують власну продукцію – 81,5 відсотка від загальної суми заявленого відшкодування з бюджету. Також відшкодування ПДВ заявляють підприємства, які використовують працю людей з інвалідністю – 2,4 відсотка, експортери-перевізники – 16,1 відсотка.

«Станом на 01.08.2019 року платникам з держбюджету грошовими коштами на розрахунковий рахунок повернули 412,8 млн. грн.. податку на додану вартість», - розповів керівник фіскального відомства області Дмитро Зайцеа.

Серед чинників, що сприяють відшкодуванню ПДВ, – запровадження єдиного реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. До того ж сервісні податкові новації створюють процес нарахування, сплати цього платежу та повернення бюджетних коштів суб’єктам господарювання максимально прозорим і комфортним. «Зі свого боку фіскальна служба реально захищає інтереси легального бізнесу, протидіючи формуванню схемного кредиту, завдяки чому створюються рівні конкурентні умови для бізнесових структур», - деталізував начальник ДФС в області.

За результатами проведених перевірок фахівці фіскальної служби області впродовж січня липня цього року упередили бюджетне відшкодування ПДВ на 8920.2 тисячі гривень.

ГУ ДФС у Рівненській області

В Головному управлінні ДФС у Рівненській області нагадують сільськогосподарським товаровиробникам про важливість офіційного оформлення трудових відносин для отримання працівниками і самими роботодавцями соціальних гарантій та гідних пенсійних перспектив. Тільки офіційно працевлаштована людина може розраховувати на соціальний захист, гарантований державою. Адже страховий стаж, необхідний для реалізації права на пенсійне забезпечення, зараховується лише за умови належної сплати відрахувань із заробітку до Пенсійного фонду. 

Так, в рамках проведення операції «Урожай» в області вже проведено 22 зустрічі з сільськогосподарськими товаровиробниками, під час яких наголошувалось, що роботодавець зобов’язаний зареєструвати трудовий договір з найманим працівником, лише в такому випадку період роботи по трудовому договору заноситься до трудової книжки та відповідно зараховується до трудового і страхового стажу та забезпечуються працівникам соціальні гарантії.

Гарантія добробуту держави – сплата податків, в тому числі в результаті декларування громадянами отриманих доходів від обробітку земельних ділянок та продажу сільськогосподарської продукції, вирощеної на землях площею понад 2 га.

В поточному році 469 громадян подали декларації про отримані доходи у сфері сільського господарства та пов’язаних з ним послуг.

Податківці звертають увагу, що під час операції «Урожай» вивчається стан фактичного використання сільськогосподарських територій, упередження схем ухилення від оподаткування, виявлення та реєстрація необлікованих найманих працівників, задіяних у сільськогосподарських роботах та легалізація їхньої заробітної плати, аналізується інформація про використання громадянами земельних ділянок.

ГУ ДФС у Рівненській області

Як повідомили в ГУ ДФС у Рівненській області, за січень-липень 2019 року на зміцнення обороноздатності України від платників Рівненщини надійшло 205,1 млн. грн., що на 37,2 млн. грн., або на понад 22 відсотка більше надходжень аналогічного періоду 2018 року.

За словами в.о. керівника обласної фіскальної служби Анатолія Клячука, такий приріст є цифровим підтвердженням високого рівня відповідальності мешканців регіону та усвідомлення ними важливості перерахування цих коштів на реформування, розвиток та модернізацію української армії.

Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за сплату збору до бюджету є роботодавці, які нараховують доходи у вигляді заробітної плати своїм найманим працівникам. Ставка збору - 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню.

ГУ ДФС у Рівненській області

Закінчується дія електронного ключа? – Можете дистанційно її продовжити

В Головному управлінні ДФС у Рівненській області звертають увагу платників податків на те, що кожен, хто має особистий електронний ключ, може самостійно продовжити його дію. Це збереже час і звільнить від додаткового відвідування податкової.

На Рівненщині цьогоріч вже більше півтори тисячі клієнтів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС скористались електронним сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом без особистої присутності.

Зазначимо, що частка сертифікатів, сформованих дистанційно, складає майже 20% від їх загальної кількості.

Для використання Сервісу необхідно лише відвідати веб-сайт Кваліфікованого надавача за посиланням acskidd.gov.ua і обрати для себе більш зручний спосіб повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом:

  • безпосередньо на Сайті,
  • або завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Слід зазначити, що скористатися таким сервісом зможуть ті користувачі, які мають:

  • чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);
  • незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
  • особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Додатково усім клієнтам Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному (дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.
У разі виникнення питань щодо подовження дії особистого електронного ключа можна отримати консультацію у фахівців сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Рівненській області Управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС за телефоном (0362) 69-26-27.

 

Протягом семи місяців цього року туристичний збір поповнив місцеву скарбницю області на 503,8 тис. грн.,  це на 320 тис. грн., або на 274,4 %. більше, ніж торік.

Лідирує місцева громада міста Рівне, яка зібрала 241,4 тис. грн. туристичного збору.

Нагадаємо: з 1 січня 2019 року набули чинності новації щодо справляння туристичного збору. за новими правилами ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі) у розмірі до 0,5% для внутрішнього туризму та до 5% для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

Як зазначила заступник начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Зоя Хоній, адекватні ставки туристичного збору, визначені рішеннями органів місцевого самоврядування, стануть суттєвим резервом для розвитку місцевих громад, створення сучасної інфраструктури та сервісу на Рівненщині.

ГУ ДФС у Рівненській області

Закон «Про доступ до публічної інформації» в дії

Головне управління ДФС у Рівненській області повідомляє, що з метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДФС у області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.08.2019 до ГУ ДФС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 115 таких документів, за результатами розгляду яких надано відповіді згідно вимог чинного законодавства України.

За категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:

- від фізичних осіб – 91 (або 79%);

- від юридичних осіб – 23 (або 20 %);

- від представників засобів масової інформації – 1 (або 1 %)

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- діяльності  суб’єктів господарювання;

- надання копій документів;

- відомостей про третіх осіб;

- стану надходження податків;

- надання інформації по сплаті податків.

За результатами розгляду задоволено 101 запит (88% від загальної кількості), відповідно до статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 13 запитів на інформацію (11% від загальної кількості), 1 (1% від загальної кількості) запит надіслано за належністю розпоряднику інформації.

ГУ ДФС у Рівненській області

За сім місяців поточного року платники податку на додану вартість Рівненської області спрямували до державного бюджету 763 мільйони 522 тисячі гривень податку на додану вартість.

Виконуючий обов’язки начальника ГУ ДФС у Рівненській області Анатолій Клячук зазначив, що частка ПДВ у загальних надходженнях перевищила 38 відсотків.

Такої позитивної динаміки досягнуто як завдяки підвищенню якості адміністрування, так і шляхом активної взаємодії з представниками бізнесу, зокрема, в частині попередження можливих ризиків, - наголошують в ГУ ДФС у області. 

«Економічні тенденції та показники розвитку країни мають безпосередній вплив на ситуацію зі сплатою податків. Тож ріст сплати ПДВ, як і загалом надходжень до бюджетів усіх рівнів, пов’язуємо з належним податковим супроводом платників ПДВ та економічним пожвавленням. Окремо варто зазначити, що електронний формат спілкування платників ПДВ з фіскалами  дозволяє своєчасно реагувати на ризики несплати, запобігає використанню схем мінімізації та виключає суб’єктивний чинник», - коментує Анатолій Клячук.

Нагадаємо, представники бізнесу можуть отримувати актуальну інформацію з питань адміністрування ПДВ, у тому числі, щодо функціонування електронної системи, на сайті фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dodanu-vartist), в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.sfs.gov.ua), у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.sfs.gov.ua) та в контакт-центрі ДФС України за номером 0 800 501 007.

ГУ ДФС у Рівненській області

Хто має право на відшкодування ПДВ з бюджету

Згідно з п.п. 14.1.18 ст. 14 ПКУ бюджетне відшкодування - відшкодування від’ємного значення ПДВ на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами перевірки платника.

Згідно із п. 200.7 ст. 200 ПКУ платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію з ПДВ та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації:

     а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди;

     б) підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника на поточний рахунок платника податку;

     в) зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Порядок ведення та форма Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Заяви про повернення сум бюджетного відшкодування автоматично вносяться до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження.

Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Тобто, право на отримання бюджетного відшкодування має платник ПДВ, який прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування та подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

ГУ ДФС у Рівненській області

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Рівненській області, за сім місяців 2019 року власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, сплатили до місцевих бюджетів краю 57,3 мільйона гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 12,7 млн. грн., або на 28,4 відсотка.

Власники нерухомості - юридичні особи сплатили 38,3 млн. грн.. податку на нерухоме майно, а це на 12,7 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

В порівнянні з попереднім роком, надходження від фізичних осіб збільшились на 53,2 відсотка та складають 18,8 млн. грн., проти 12,2 млн. грн. минулорічних надходжень

Нагадаємо, що податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачують фізичні та юридичні особи, які є власниками житлової та нежитлової нерухомості.

Юридичні особи самостійно визначають суму податку до сплати у декларації та сплачують податок за 2019 рік. Фізичним особам податок нараховують органи фіскальної служби, вручаючи їм податкові повідомлення-рішення. Громадяни в поточному році сплачують податок на нерухомість за об`єкти, що були у володінні в 2018 році.

Платниками податку на нерухоме майно є не всі фізичні особи, а лише ті, хто має у власності квартиру/квартири, житлова площа яких перевищує 60 кв. м і будинок/будинки площею більше 120 кв. м. У випадку наявності об’єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв. м.

Додамо, що власники житлової нерухомості, загальна площа якої перевищує 300 квадратних метрів для квартири та/або 500 квадратних метрів для будинку, сплачують додатково 25000 гривень на рік за кожен об'єкт такої житлової нерухомості.

ГУ ДФС у Рівненській області

Видача спецодягу працівнику – як відобразити у формі 1-ДФ та коли оподаткувати?

ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається, зокрема, вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надається роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах.

Порядок забезпечення, перелік та граничні строки використання спеціального (у тому числі форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту встановлюються КМУ та/або галузевими нормами безоплатної видачі працівникам спеціального (форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту.

Згідно з Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку №4, вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надається роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах, відображається у податковому розрахунку за ф. №1ДФ під ознакою доходу «136».

Якщо працівник, який припиняє трудові відносини з працедавцем, не повертає йому спеціальний (формений) одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, граничний строк використання яких не настав, то вартість такого майна включається до складу місячного оподатковуваного доходу та оподатковується за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.

У разі, якщо працівник, що припиняє трудові відносини з працедавцем, не повертає йому спеціальний (формений) одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, граничний строк використання яких не настав, та компенсує залишкову вартість цього майна роботодавцю, то вартість такого майна не включається до складу місячного оподатковуваного доходу. Зазначена норма передбачена пп. 165.1.9 ПКУ.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

В січні-липні 2019 року загальний товарообіг в зоні діяльності Рівненської митниці ДФС склав 635 млн. 700 тис. доларів США. Про це сьогодні повідомив в.о. начальника Рівненської митниці ДФС Іванов Іван Іванович.

За його словами, суб`єкти зовнішньоекономічної діяльності найбільше імпортували до України автомобілі легкові; добрива мінеральні; клапана запобіжні; форми для лиття скла; аміак безводний; карбонати; смоли фенолоальдегідні; паливні елементи (твели); трактори; вантажні автомобілі; вугілля кам’яне; причепи та напівпричепи; арматуру для трубопроводів; трансформатори; скло; комбайни; катки дорожні; фунгіциди; рибу морожену; машини формувальні. Експортували, в основному меблі для сидіння, банки скляні для консервування, соєві боби, фанеру клеєну, мінеральні добрива, листи для клеєної фанери, лісоматеріали необроблені, гальку, гравій, щебінь, олію соняшникову, деревину паливну, м`ясо охолоджене, одяг, ягоди чорниці заморожені.

Варто зазначити що у порівнянні з січнем - липнем 2018 року загальний товарообіг збільшився на 33,3 млн. доларів США (5,5%). Зокрема обсяг експорту збільшився на 14,0 млн. доларів США, а імпорт збільшився - на 19,3 млн. доларів США.

Кількість учасників ЗЕД, які здійснювали зовнішньоторговельні операції в зоні діяльності Рівненської митниці ДФС з початку року становить 1272.

Рівненська митниця ДФС

Відшкодування моральної та матеріальної шкоди фізичній особі : оподаткування ПДФО

Згідно з п. п. 164.2.14 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України дохід у вигляді неустойки (штрафів, пені), відшкодування матеріальної або немайнової (моральної) шкоди включаються до його загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, крім:

а) сум, що за рішенням суду спрямовуються на відшкодування збитків, завданих платнику податку внаслідок заподіяння йому матеріальної шкоди, а також шкоди життю та здоров’ю;

б) відсотків, отриманих від боржника внаслідок прострочення виконання ним договірного зобов’язання;

в) пені, що сплачується на користь платника податку за рахунок бюджету (цільового страхового фонду) внаслідок несвоєчасного повернення надміру сплачених грошових зобов’язань або інших сум бюджетного відшкодування;

г) суми втрат, заподіяних платнику податку актами, визнаними неконституційними, або незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, органів досудового розслідування, прокуратури або суду, що відшкодовуються державою в порядку, встановленому законом;

ґ) виплати з державного бюджету, пов’язані з виконанням рішень закордонних юрисдикційних органів, у тому числі Європейського суду з прав людини, прийнятих за наслідками розгляду справ проти України.

Дія цього підпункту не поширюється на оподаткування сум страхових виплат, страхових відшкодувань і викупних сум за договорами страхування.

Крім того, відповідно до п. п. 165.1.16 п. 165.1 ст. 165 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи:

– кошти, отримані платником податку в рахунок компенсації (відшкодування) вартості майна (нематеріальних активів), примусово відчуженого державою у випадках, передбачених законом, або вартість такої компенсації, отриманої у не грошовій формі;

– доходи, отримані внаслідок реалізації заставленого майна, майна платника податку при зверненні стягнення фінансовою установою на таке майно у зв’язку з невиконанням платником податку своїх зобов’язань за договором кредиту (позики), за умови що таке майно було придбано за рахунок такого кредиту (позики). Ставка податку на доходи фізичних осіб визначена у п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 відсотків).

Рівненська митниця ДФС

    Вимоги щодо заповнення платіжних документів на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування визначені Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 (далі – Порядок №666).
    Відповідно до п. 5 Порядку №666, при сплаті єдиного внеску поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється:
- у полі №1 – зазначається службовий код («*»);
- у полі №2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати («101» – Сплата суми єдиного внеску);
- у полі №3 – друкується розділовий знак «;» та код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;
- у полі №4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу;
- у полі №5 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;
- у полі №6 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;
- у полі №7 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється.
    Відповідно до п. 15 додатка 7 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 із змінами та доповненнями, при заповненні реквізиту «Отримувач» порядок такий:
- зазначається повне або скорочене (за наявності) найменування отримувача, яке міститься в Єдиному державному реєстрі або в Єдиному банку даних юридичних осіб, або в реєстраційному документі;
- зазначається прізвище, ім’я, по батькові отримувача, що відповідає прізвищу, імені, по батькові отримувача, яке містить паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів);
- під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.
    Даний порядок розповсюджується і на платників єдиного внеску. При цьому, відповідно до частини шостої ст. 9 Закону №2464, для зарахування ЄСВ в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах відкриваються в установленому порядку небюджетні рахунки відповідному органу доходів і зборів.
    Таким чином, оскільки ЄСВ не належить до доходів бюджету, то код бюджетної класифікації не вказується, а у полі «Отримувач» платіжного доручення зазначаються найменування органу ДФС та його код ЄДРПОУ.

   У першому півріччі 2019 року році підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Рівненській області проведено 623 перевірки суб'єктів господарювання. З них 38 планових документальних перевірок, 122 позапланових та 463 фактичних. До перевірок залучалися підприємства, по яких встановлено ризики несплати податкових зобов'язань, в тому числі ті, які для мінімізації своїх податкових зобов'язань використовують операції з «сумнівними» фірмами-партнерами.
     За результатами здійснених контрольно-перевірочних заходів донараховано 31,9 мільйона гривень та зменшено від'ємне значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток майже на 9 мільйонів гривень.
    В управлінні аудиту пояснюють, що вони ведуть постійну системну роботу по виявленню порушень у нарахуванні і сплаті податкових зобов’язань з використанням інформаційно-аналітичних автоматизованих систем Державної фіскальної служби. З цією метою постійно поповнюються бази даних про платників та їх господарські операції. Водночас щодо сумлінних платників, які здійснюють прозорий облік своєї господарської діяльності, контрольно-перевірочні заходи у фіскальній службі обмежуються до мінімуму.
    Нагадаємо, що з планом-графіком проведення планових документальних перевірок на 2019 рік можна ознайомитись на суб - сайті ДФС України у розділі «Діяльність», підрозділ «Плани та звіти роботи».

ГУ ДФС у Рівненській області

    Головне управління ДФС у Рівненській області нагадує, що у разі якщо фізична особа — підприємець — платник єдиного податку не сплачує (не перераховує) авансові внески єдиного податку у порядку та строки, визначені Податковим кодексом України (далі – ПКУ), такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 50 % ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку.
    Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
    Відповідно до пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків, пеня нараховується після закінчення 90 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання.
  На суму грошового зобов’язання, визначеного цим підпунктом (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 % річних облікової ставки Нацбанку України, чинної на кожний такий день.
    Довідково: Станом на 01.07.2019 на обліку в податкових органах області перебуває 31309 платників єдиного податку (станом на 01.012019 – 30688), з них 27424 фізичні особи, та 3885 – юридичні особи.

    Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Рівненській області вилучили з незаконного обігу у Києві велику партію тютюну іноземного виробництва з підробленими марками акцизного податку.
    В рамках проведення операцій «Акциз-2019» та «Рубіж» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 204 та ч.1 ст. 199 КК України було встановлено двох жителів столиці, які здійснювали ввезення поза митним контролем тютюну іноземного виробництва, його зберігання, збут через мережу Інтернет та транспортування з метою збуту.
    За результатами санкціонованих обшуків, проведених у складських приміщеннях Києва, з незаконного обігу вилучено 1 тис. 951 пачку (майже 373 кг.) тютюну іноземного виробництва з підробленими акцизними марками, незаконно ввезеного в Україну, загальною орієнтовною вартістю більше 2,7 млн. грн.
    Проводяться подальші слідчі дії.

ГУ ДФС у Рівненській області