25 вересня 2019 року відбулось засідання виконавчого комітету Здолбунівської міської ради під головуванням міського голови Ольшевського І.О.
    Члени виконкому заслухали та взяли до відома інформацію заступника міського голови Кондратюка В.В. про хід виконання рішення виконавчого
комітету від 22.05. 2019 року № 95 «Про підготовку житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років». В засіданні також взяли участь керівники комунальних підприємств міста Шавронська В.А., Потапчук С.В., Мельник В.І., які прозвітували про готовність підприємств до роботи в осінньо-зимовий період.
    Секретар ради Капітула В.В. інформувала про хід виконання рішення міської ради від 01.11.2017 № 497 «Про стан та завдання щодо покращення роботи з молоддю та фізкультурно-оздоровчої роботи серед мешканців міста Здолбунова за місцем проживання та в місцях масового відпочинку».
   Виконавчим комітетом прийнято рішення про надання дозволу КП «Здолбунівкомуненергія» на проведення конкурсу щодо передачі в оренду приміщення старої котельні по вул. Фабричній, 1, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Здолбунів.
    Дано дозвіл ТОВ «Транс-Сервіс-Рівне» на асфальтування частини провулку Комунального в місті Здолбунів за власні кошти.

    Продовжено дозвіл суб’єкту підприємницької діяльності на розміщення пересувної малої архітектурної форми по вулиці Шкільній.
    Створено постійно діючу комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від системи централізованого опалення та постачання гарячої води та розглянуто деякі питання щодо організації відключення.
    Також затверджено розпорядження міського голови видані між засіданнями виконавчого комітету. Дано дозвіл на зріз аварійних дерев в місті та на підключення жителів до міських мереж водопостачання та каналізації. Житловим будинкам присвоєно окремі поштові адреси. Розглянуто питання щодо захисту майнових прав дітей. Мешканцям міста надано одноразову матеріальну допомогу.
    Загалом виконавчим комітетом було розглянуто 28 питань порядку денного.