В ході підготовки чергової сорок першої сесії у Здолбунівській міській раді 12 березня відбувся День депутата на який були запрошені керівники підприємств і установ міста та району, яким першочергово і надали слово.
    Голова районної ради Дацюк О.Є. розповів депутатам про те, як медична реформа, яка реалізовується на державному рівні, торкнеться нашого району, про потреби і подальші перспективи розвитку центральної районної лікарні і що потрібно зробити, щоб згідно вимог сформованих Національною службою здоров’я України ця медична установа могла претендувати на оплату медичних послуг. Для отримання «грошей, які ідуть за пацієнтом» лікарні повинні мати технічне оснащення та фахівців за певним переліком, відповідати стандартам та протоколам лікування. Ті з них, які не виконають цих умов, мусять закритись чи перепрофілюватись, або ж перейти на фінансування виключно з бюджетів місцевих громад. Щоб зберегти районну лікарню та дати можливість людям отримувати якісну медичну допомогу на місці - потрібні кошти на придбання сучасного якісного медичного обладнання, тож звернувся до депутатів з проханням підтримати його пропозицію щодо виділення необхідних коштів для придбання такого обладнання.
    Також Олег Євгенович просив депутатів виділити кошти на облаштування розв`язки вулиць Василя Жука – Шкільна - Яворницького-Франка, оскільки на даному перехресті завжди інтенсивний рух автотранспорту, а поблизу знаходиться центр творчості дітей та юнацтва, і діти, що займаються там та інші пішоходи постійно наражаються на небезпеку.
    Депутати познайомилися і поспілкувалися з директором НКП Здолбунівської ЦРЛ Лепехою В.Б., якого представив міський голова. Володимир Борисович розповів про успішну операцію, яка напередодні вперше була проведена в Здолбунівській лікарні завдяки новому обладнанню, а також окреслив напрямки куди першочергово планують залучати кошти.
    Головний лікар КНП Здолбунівський РЦ ПМД Сумко Я.О. клопотав перед депутатами про виділення коштів на ремонт відділення поліклініки та придбання комп`ютерної техніки сімейним лікарям.


    Міський голова представив депутатам нового начальника Здолбунівського відділення поліції Годуна О.В. На прохання депутатів заступник начальника Здолбунівського відділення поліції Самков В.О. поінформував про ефективність використання системи «Безпечне місто Здолбунів» та розповів про необхідність розширення та удосконалення мережі. А старший інспектор превенції Ногачевська Я.О. інформувала про діяльність формувань з охорони громадського порядку на території міста Здолбунова.
    Юрист ТОВ «Традекс Агрі» Калістратов C. поінформував депутатів про наміри підприємства щодо використання приміщення котельні по вул. Фабрична 1/1, оскільки воно виступає його потенційним покупцем.
    Міський голова Ольшевський І.О. ознайомив присутніх з порядком денним сесії, який депутати одноголосно погодили. Також обговорили проекти рішень, з внесеними на засіданнях депутатських комісій змінами та зауваженнями. Секретар міської ради Капітула В.В. ознайомила присутніх з петицією, яка зібрала на сайті міської ради 102 голоси щодо встановлення світлофору та облаштування додаткових смуг на перехресті вулиць 8 Березня – Коперника. Дана петиція була зумовлена великою кількістю на даному перехресті ДТП з трагічними наслідками. Депутати запитали заступника начальника Здолбунівського відділення поліції Самкова В.О. щодо доцільності виконання даної петиції на що отримали ствердну відповідь та погодились з необхідністю виготовлення проекту по облаштуванню даного перехрестя. Депутати заслухали керівників комунальних підприємств міста Шавронської В.А., Мельника В.І. та Потапчука С.В. з інформацією про роботу підприємств за 2019 рік і змогли отримати відповіді на ряд запитань, які виникли в ході обговорення.
    Наостанок, завідуюча юридичним відділом міської ради Рощенко О.О. вкотре нагадала депутатам про необхідність подання та порядок заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік, а також про норми чинного законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.