З початку 2017 року платники, які обслуговуються в Рівненській ОДПІ, сплатили на обороноздатність української армії 7,3 мільйона гривень військового збору. 

Основним чинником позитивної динаміки сплати військового збору є зростання мінімальної заробітної плати, яка на сьогодні становить 3200 гривень.

       Варто нагадати, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних, компенсаційних виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами.

       Крім того, військовий збір утримується з виграшу в грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами за виконання робіт або надання послуг, сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.

       Тобто, до бази оподаткування військовим збором входять всі види доходів, визначених статтею 163 Податкового кодексу України та які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Ставка податку складає 1,5%.

      Фахівці інспекції звертають увагу, що лише платники єдиного податку не сплачують військовий збір, решта податкових агентів являються  платниками військового збору.

Рівненська ОДПІ

Про кампанію декларування доходів громадян у 2017році за «круглим столом»

     В Рівненській ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області відбулась зустріч за «круглим столом» за участю заступника начальника управління доходів та зборів з фізичних осіб Андрієм Пашечко з громадянами та представниками бізнесу.

      Приводом для зустрічі стала кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016року, яка розпочалась з 1 січня  та триватиме до 1 травня 2017року.

      Посадовець зазначив, що у 2017 році декларування доходів пов’язано з виконанням платниками податку на доходи фізичних осіб норм Податкового кодексу України, згідно з якими громадяни зобов’язані подати та/або мають право подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками 2016 року. Роз’яснив у яких випадках громадяни зобов'язані подати річну декларацію про майновий стан і доходи, а також, які витрати можна включати в декларацію з метою отримання податкової знижки.

      Андрій Пашечко повідомив, що декларанти податку на доходи фізичних осіб мають змогу заповнювати та направляти до органів ДФС декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет, скориставшись оnlain-сервісом ДФС.

      Рівненська ОДПІ запрошує громадян завітати до 1 травня 2017 року до Центру обслуговування платників Рівненської ОДПІ, та прозвітувати про отримані доходи у минулому році. При виникненні будь-яких питань щодо заповнення декларацій про майновий стан і доходи, працівники ЦОПу завжди нададуть кваліфіковану допомогу.

      Андрій Пашечко подякував учасникам «круглого столу» за розуміння та співпрацю, і запросив зустрічатися частіше, аби спільно інформувати громадян, платників податків про діяльність та зміни у законодавстві, вести змістовний діалог  та цікаву дискусію і у майбутньому.

Рівненська ОДПІ

Приймання документів та видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється у Центрах обслуговування платників

        Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області інформує, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213 (далі – Наказ №213), яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).

          Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях ДФС.

         Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:

1. Загальні положення;

2. Порядок приймання документів;

3. Порядок розгляду та видачі документів.

          Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):

- адреса місця торгівлі;

- перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:

- модель,

- модифікація,

- заводський номер,

- виробник,

- дата виготовлення;

- реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.

         Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій):

- перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;

- здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;

- перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

- здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);

- приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;

- проводить видачу ліцензії або дубліката;

- вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.

        Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій):

- недостовірності даних у поданих заявником документах;

- невнесення плати за ліцензію;

- невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;

- невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується.

         Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Рівненська ОДПІ

До уваги сільськогосподарських товаровиробників

       Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791 -VIІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі - Закон), якими запроваджено формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі - Реєстр) для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції.

        Згідно з пунктом 161.4 статті 161 розділу V1 Закону порядок ведення та форма Реєстру затверджуються Кабінетом Міністрів України.

       Сільськогосподарський товаровиробник для внесення його до Реєстру подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі - заява). Форму заяви затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 268/30136.

        Відповідно до пояснень до заяви, така заява заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду. Тобто перші заяви можуть бути подані починаючи з  21.03.2017.

       Відповідне роз’яснення надано ДФС України у листі від 16.03.2017 № 6429/7/99-99-08-01-01-17.

Рівненська ОДПІ