Таку суму рентних платежів за чотири місяці цього року перерахували до державного та місцевого бюджетів платники податків Рівненщини.

Основну частку податків за користування природними багатствами отримує місцевий бюджет. За січень - вересень він поповнився на 66,1 млн. грн. рентних платежів. Ще  47,5  млн. грн. надійшло до державного бюджету.

Рівненські лісові угіддя  досить суттєво поповнюють скарбницю: майже 51,3 млн. грн. сплачено рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло до місцевих бюджетів  області, що на 10,5 млн. грн. перевищує минулорічні показники, відповідно держаний бюджет отримав 21 млн. грн.

Понад 22,2 млн. грн. надійшло до зведеного бюджету за спеціальне використання води, що на 2,2 млн.грн. більше аналогічного періоду минулого року.

Відповідно плата за користування надрами поповнила зведений бюджет на 15,7 млн. грн.

Варто зазначити, що рентні платежі, частина яких надходить до місцевої скарбниці, мають велике значення для фінансування потреб місцевих громад, реалізації соціальних програм, відновлення природних ресурсів.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

За використання землі місцеві бюджети області отримали майже 238 мільйонів  гривень

За 9 місяців поточного року сума надходжень плати за землю, яка надійшла до місцевих скарбниць регіону від землекористувачів та власників землі  склала 237,5 млн. грн., що перевищило минулорічний показник на 93,9 млн. грн. Юридичними особами сплачено 198,9 млн. грн., відповідно надходження за рахунок сплати фізичних осіб склали 38,7 млн. грн.

Працівники Головного управлінні ДФС у області звертають увагу власників землі і землекористувачів – юридичних осіб та громадян щодо своєчасності розрахунків із бюджетом. Адже кошти, у вигляді земельного податку та орендної плати за землю, спрямовуються до скарбничок місцевих громад на її розвиток або вирішення соціально-економічних питань.

Нагадаємо, плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

ГУ ДФС у Рівненській області.

 

           Днями в Острозькому відділенні Рівненської ОДПІ відбулася зустріч з представниками громадського об’єднання підприємців, профспілок та представників громадської ради при ГУ ДФС у Рівненській області. Предметом зустрічі стало обговорення новацій у податковому та митному законодавстві, стабільне наповнення бюджетів усіх рівнів, проблемні питання, які виникають у роботі суб’єктів господарювання та нового проекту податкової реформи.

        Захід проходив за участю заступника начальника ГУ ДФС у Рівненській області Олени Дімітрук та  начальника Рівненської ОДПІ Ірини Олендер.

        Розпочинаючи зустріч заступник начальника ГУ ДФС у Рівненській області Олена Дімітрук зазначила, що у зв’язку з постійними змінами податкового законодавства у суб’єктів господарювання виникає чимало запитань до податківців, тому проведення роз’яснювальних заходів відіграє важливу роль у процесі якісного обслуговування платників податків.

         Начальник Рівненської ОДПІ Ірина Олендер наголосила представникам бізнесу, що представлений Мінфіном законопроект спрямований на покращення інвестиційного клімату в Україні за рахунок спрощення податкової системи, підвищення прозорості та якості адміністрування податків.

         Учасники заходу в цілому позитивно оцінили норми проекту податкової реформи, однак зауважили, що необхідно зробити перехідний період щодо запровадження повноцінного функціонування «Електронного кабінету платника».

        В ході зустрічі представники бізнесу та громадськості висловили ряд зауважень та пропозицій щодо адміністрування податків.

       Окрім того, Ірина Олендер нагадала присутнім, що неприбуткові організації до 1 січня 2017 року повинні привести свої установчі документи у відповідність із нормами Податкового кодексу України.

       По завершенні зустрічі присутні мали можливість отримати особисту консультацію, пораду та обмінялися досвідом своєї роботи.

Рівненська ОДПІ

     За підсумками січня-вересня 2016 року платники податків, які перебувають на обліку у Рівненській ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області сплатили 360,9 млн. грн. єдиного соціального внеску в т.ч. роботодавці Березнівського району та м. Березне – 59,6 млн.грн., роботодавці Гощанського району перерахували 30,2 млн. грн., роботодавці Здолбунівського району - 42,9 млн.грн., роботодавці Корецького району – 21,0 млн. грн., роботодавці Костопільського району - 58,6 млн. грн., роботодавці Рівненського району – 111,7 млн. грн., роботодавці Острозького району та м. Остріг – 36,9 млн. грн. єдиного внеску.            Зокрема, у вересні суб’єкти господарювання сплатили 41,5 млн.грн. єдиного внеску. Про це повідомила  начальник Рівненської ОДПІ Ірина Олендер.

       Посадовець наголосила, що єдиний внесок нараховується у розмірі 22% від мінімальної заробітної плати, яка з 1 травня 2016 року становить 1450 грн., а з 1 грудня її розмір зросте до 1600 грн. Тобто, мінімальний страховий внесок до грудня 2016 року буде 319 грн. за місяць (1450 грн. х 0,22), а з 1 грудня – 352 грн. (1600 грн. х 0,22).

       Також, Ірина Олендер нагадала, що з 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функції електронного сервісу Державної фіскальної служби «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua), що дало можливість надсилати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Рівненська ОДПІ

 Нещодавно в Рівненській ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником відділу погашення боргу Тетяною Петлівчук на тему: «Погашення податкового боргу».

         Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які надійшли від платників податків під час сеансу телефонного зв’язку "гаряча лінія":

Яке майно ФОП не може бути використане як джерело погашення податкового боргу?

      Відповідно до п. 87.3 ст. 87 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями не можуть бути використані як джерела погашення податкового_боргу_платника_податків:
     -майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована згідно із законом у відповідних державних реєстрах до моменту_виникнення_права_податкової_застави;
     -майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника податків, у тому числі (але не виключно) майно, передане платнику податків у лізинг (оренду), схов (відповідальне зберігання), ломбардний схов, на комісію (консигнацію); давальницька сировина, надана підприємству для переробки, крім її частини, що надається платнику податків як оплата за такі послуги, а також майно інших осіб, прийняті платником податків у заставу чи заклад, довірче та будь-які інші види агентського управління;
     -майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння, а також немайнові права, у тому числі права інтелектуальної (промислової) власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження;
    - кошти кредитів або позик, наданих платнику податків кредитно-фінансовою установою, що обліковуються на позичкових рахунках, відкритих такому платнику податків, суми акредитивів, що виставлені на ім’я платника податків, але не відкриті, суми авансових платежів;
     -майно, вільний обіг якого заборонено згідно із законодавством України;
     -майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України «Про заставу»;
     -кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління, а також власні кошти юридичної особи (фізичної особи – підприємця), що використовуються для виплат заборгованості з основної заробітної плати за фактично відпрацьований час фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах з такою юридичною особою.

Які терміни списання «безнадійного» податкового боргу?

       Списання здійснюється щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку, передбаченого для подання податкової декларації (розрахунку) за звітний (податковий) квартал.

Яка передбачена відповідальність, якщо СГ своєчасно не сплачує розстрочені суми податкового боргу (грошових зобов’язань)?

       Відповідно до п.п. 100.12.2 п. 100.12 ст. 100 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі якщо платник податків порушує умови погашення розстроченого грошового зобов’язання чи податкового боргу або відстроченого грошового зобов’язання чи податкового боргу, то договори про розстрочення (відстрочення) можуть бути достроково розірвані з ініціативи контролюючого органу.
     Пунктом 4.6 Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, визначено, що з дня, наступного за днем розірвання договору, на розстрочені (відстрочені) суми, що залишились не сплаченими, нараховуються пеня та штраф у розмірах, передбачених ПКУ.

Чи підлягає списанню заборгованість платника податків по ЄСВ?

       Сума недоїмки не підлягає списанню, зокрема в разі укладення з платником єдиного внеску мирової угоди відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, недієздатною, оголошення померлою та відсутності осіб, які, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» несуть зобов’язання із сплати єдиного внеску.

      Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по ЄСВ, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

За яких умов контролюючі органи мають право на звернення до суду із заявою про визнання боржника банкрутом?

       Відповідно до п.п. 20.1.39 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право звертатися до суду із заявами щодо порушення справ про банкрутство.
     Статтею 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» зі змінами і доповненнями (далі – Закон) визначено:
     боржник – це суб’єкт підприємницької діяльності (юридична особа або фізична особа - підприємець), неспроможний виконати протягом трьох місяців свої грошові зобов’язання після настання встановленого строку їх виконання, які підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, та постановою про відкриття виконавчого провадження, якщо інше не передбачено Законом.
     кредитор – це юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов’язань до боржника.
     Право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор (п. 2 ст. 10 Закону).
     Справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено Законом (п. 3 ст. 10 Закону).
     Таким чином, контролюючі органи (кредитори) мають право на звернення до суду у разі якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку.

Рівненська ОДПІ

 Державна фіскальна служба України доопрацювала електронний сервіс Електронний кабінет платника (оновлена версія) в частині розширення функціональних можливостей режиму «Інформація з реєстрів».

       Зокрема, створено нову вкладку «Реєстр неприбуткових організацій та установ», що забезпечує оприлюднення та пошук даних щодо платників податків, яких включено до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій (інформація оприлюднюється відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру»).

       Також  найближчим часом за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) буде надано можливість подання реєстраційної заяви за формою 1-РН в електронному вигляді.

       Звертаємо увагу, що реєстраційна заява за ф.№1-РН може бути подана засобами електронного зв'язку в електронному вигляді, якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюдненні на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (абзац п'ятий пункту 6 Постанови №440).

       Нагадуємо, що інформація з реєстрів ДФС, яка є відкритою та загальнодоступною, оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» в режимі реального часу. Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ звертає увагу громадян на те, що з метою реалізації права на отримання податкової знижки електронний сервіс Державної фіскальної служби України «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» надає можливість подати до органу ДФС декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.
   Для реалізації права на отримання податкової знижки громадянину необхідно подати до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси (реєстрації) річну податкову декларацію про майновий стан і доходи до 31 грудня 2016 року. Детальна інформація щодо порядку отримання податкової знижки, форми і порядку складання та подання декларації розміщена на офіційному веб - порталі служби у розділі «Декларування доходів громадян» за посиланням- http://sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2016/.
   Електронний сервіс «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» надає можливість заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію. Подати декларацію в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису платник може у закритій частині (особистий кабінет) електронного сервісу. Для отримання безкоштовного ключа електронного цифрового підпису платникам потрібно звернутися до фахівців сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Відінська, 8, 3-й поверх, каб. 319. Телефон для довідок: (0362)69-26-27.
    Нагадаємо, що існують деякі обмеження права платників податку на одержання податкової знижки, зокрема, якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 25.05.16 №503 „Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України” внесено зміни, зокрема до форми податкової декларації з податку на додану вартість, яка затверджена наказом від 28.01.16 №21.
   Відтак зміни вносяться у додатку 5 (Д5) до податкової декларації з податку на додану вартість. З таблиці 1 виключені рядки «30000000000» та «50000000000» та з таблиці 2 – рядок «усього за основною ставкою та ставкою 7».
    Викладено у новій редакції примітку «*» додатку 9 (Д9), у додатку 10 (Д10) змінено рядок 11.1 таблиці 2 та 3. Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3).
    Подання податкової звітності за формою, яка враховує такі зміни, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017).
    Детальніше про ці та інші зміни йдеться у листі ДФС України від 22.07.2016 №24830/7/99-99-15-03-02-17.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що платники єдиного податку І та ІІ груп, які здійснюють кілька видів господарської діяльності, повинні застосовувати максимальний розмір ставки податку, встановленої для обраних видів діяльності. Це також стосується і ситуації, коли фізичні особи-підприємці-платники єдиного податку здійснюють діяльність на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради.
    Так, для платників І групи максимальний розмір податку становить 10% мінімальної заробітної плати. Для платників ІІ групи – 20%. Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.
    Нагадуємо, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб-підприємців. Залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць, розмір ставки податку становить:
- для І групи платників – у межах до 10% розміру мінімальної заробітної плати;
- для ІІ групи – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати.
    Порядок нарахування, розміри та строки сплати єдиного податку регулюються розділом XIV Податкового кодексу України.

Рівненська ОДПІ

    В Рівненській ОДПІ відбулась зустріч за «круглим столом» за участі заступника нальника управління податків і зборів з фізичних осіб Андрія Пашечка, та представників малого та середнього бізнесу.
    Андрій Пашечко коротко ознайомив присутніх із змінами у законодавстві.
    Проінформував роботодавців про недопустимість та можливі правові наслідки через використання робочої сили з порушенням трудового законодавства, а також наголосив про важливість для них оформлення трудових відносин належним чином.
   Під час зустрічі розглядалося питання своєчасності та повноти виплати заробітної плати найманим працівникам і легалізації трудових відносин між суб’єктами господарювання і працівниками.
   На завершення заходу, Андрій Пашечко наголосив платникам податків на необхідності приведення зарплати у відповідність до чинних норм, а також повідомив про можливу адміністративну відповідальність за порушення трудового законодавства, та подякував за розуміння та співпрацю, та запросив учасників зустрічатись частіше, аби спільно вести діалог у майбутньому.

Рівненська ОДПІ

    Суб’єкт господарської діяльності, який здійснюватиме будь-які операції, визначені абзацом другим п.п. 14.1.212 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу (далі ПК), є особою, яка реалізує пальне, і відповідно до п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПК є платником акцизного податку.
    Згідно з п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Кодексу особи, які здійснюють реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб – підприємців, до початку здійснення реалізації пального.
    Абзацом другим п.п. 14.1.212. п. 14.1 ст. 14 ПК визначено, що реалізація пального для цілей розділу VI ПК – це, зокрема, будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника.
    У випадку, коли придбане Товариством пальне використовується виключно для власних потреб і Товариство не укладало будь-яких договорів, відповідно до абзацу другого п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПК, обов’язок реєструватися платником акцизного податку з реалізації пального згідно з п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПК не виникатиме, оскільки така операція не є реалізацією пального у розумінні абзацу другого п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПК.
    У разі якщо Товариство планує здійснювати операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального іншим особам чи будь-які інші операції з пальним на митній території України, які визначені в абзаці другому п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПК, то до початку здійснення таких операцій воно повинно зареєструватися платником акцизного податку з реалізації пального та складати акцизні накладні на такі обсяги реалізації, а також на обсяги пального, що використовується для власного споживання, зареєструвавши накладні в Єдиному реєстрі акцизних накладних згідно з п. 231.1 ст. 231 ПК.
  Детальніше у листі ДФС України від 20.07.2016р. №24565/7/99-99-15-03-03-17 за посиланням http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/listi-dps/260471.html.

Рівненська ОДПІ

Нещодавно у Рівненській ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником відділу обслуговування платників Сергієм Гордієвським на тему: «Сервіси ДФС». Пропонуємо найбільш актуальні питання-відповіді.

Де на офіційному веб - порталі ДФС можна ознайомитися з даними реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами, та інформацію про осіб, які зняті з обліку в митницях ДФС.
Інформація щодо Реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами, та інформація про осіб, які зняті з обліку в митницях ДФС, оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua) в рубриці Інформація з реєстрів/Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

Що собою являє сервіс «Електронний кабінет платника податків» ?
Електронний кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце платника, в якому можна працювати без використання спеціально встановленого клієнтського застосування. Даний сервіс є захищеним, персоналізованим та безпечним. За його допомогою платник податків має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та інше.Для роботи в Електронному кабінеті платника податків необхідно мати відповідне обладнання та програмне забезпечення, а також електронні ключі.

Чи потрібно платнику податків заключати з контролюючим органом договір про визнання електронних документів при поданні звітності через сервіс «Електронний кабінет платника податків»?
Онлай-сервіс «Електронний кабінет платника податків» надає можливість платникам податків безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до контролюючих органів електронну звітність (за винятком звітів з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних), а також переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів.
3 метою забезпечення однакового підходу до приймання звітності засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб, для визначеного пп. в) п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України способу подання та дотримання усіма платниками норм Інструкції з підготовки І подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (наказ Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233) платнику податків необхідно укласти договір з контролюючим органом.

Чи можна через сервіс дізнатися про ризики щодо діяльності партнерів по бізнесу?
Так. Для цього варто скористатися електронним сервісом «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який дає змогу оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, чи можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою. «Реєстр платників ПДВ» - сервіс, що інформує про зареєстрованих платників ПДВ (діючі реєстрації); «Анульована реєстрація платників ПДВ» допоможе дізнатися про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду. «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним.

Як перевірити термін дії посиленого сертифіката ЕЦП?
Перевірити термін дії посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису».
В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо посиленого сертифіката, в тому числі і терміну його дії, слід натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші. Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Детальна інформація».

Як перевірити статус сертифіката ЕЦП (чинний, заблокований, скасований)?
Перевірити статус посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису».
В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо статусу сертифіката слід натиснути «Перевірити». Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Сертифікат».

Рівненська ОДПІ