Реєстрації підлягають реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО), модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.
    Для реєстрації РРО суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці) подають до органу фіскальної служби за місцем реєстрації такі документи:
- заяву про реєстрацію РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.
    При цьому, заяву про реєстрацію РРО можна подати як в паперовому, та і в електронному вигляді.
    Органом ДФС приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб'єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п'яти робочих днів.
     Протягом цих днів суб'єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам'яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в Центрі сервісного обслуговування (далі – ЦСО).
    Для завершення процедури реєстрації РРО суб'єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО виданий ЦСО.
    Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.
    Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417.

Рівненська ОДПІ

    Напередодні Міжнародного дня захисту дітей на урочистих лінійках учні та вчителі відзначали завершення навчального року святом «Останнього дзвоника.
    Представники Рівненської ОДПІ продовжили традицію участі у відзначенні свята «Останнього дзвоника». Цьогоріч заступник начальника Рівненської ОДПІ Андрій Остапенко, побував у Клеванській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат №1 Рівненської обласної ради для дітей з вадами зору.
    Андрій Отапенко привітав школярів із закінченням навчального року. Звертаючись до учнів, посадовець зазначив: «Останній дзвоник для багатьох з вас – нові досягнення, подолані за рік сумлінної праці, для вчителів – результат посіяних зерен мудрого та вічного, для батьків – усвідомлення того, що діти стали дорослішими, свідомішими, і для всіх – провісник чудового, літнього, тривалого відпочинку. Тому бажаю вам добре відпочити, аби з новими силами повернутися і втілити нові амбітні і значні плани».
    Посадовець висловив сподівання, що молоде покоління зробить гідний внесок у громадське та економічне життя нашої держави. А також нагадав, що ким би випускники не були, яку б професію не обрали, повинні завжди залишатися сумлінними платниками податків та долучатися до розвитку економіки рідного краю.
    На завершення зустрічі податківець побажав учням міцного здоров’я, успіхів, радісного та змістовного відпочинку під час літніх канікул, а педагогічному колективу школи висловив щиру вдячність за натхненну працю у вихованні майбутнього покоління Української держави.

Рівненська ОДПІ

    Відділ внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Рівненській області звертається до платників податків, юридичних і фізичних осіб з проханням інформувати про факти вимагання та отримання неправомірної вигоди працівниками органів ДФС чи вчинення ними інших протиправних дій відносно суб’єктів підприємницької діяльності за телефоном (0362)692-575, або письмово за адресою 33023, м. Рівне, вул. Відінська, 12.
    Нагадуємо, що з метою реалізації антикорупційного проекту ДФС України та забезпечення оперативного реагування на інформацію суб'єктів господарювання та громадян створено сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону (044)284-00-07 цілодобово можна повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Здолбунівське відділення Рівненської ОДПІ ГУ ДФС у  Рівненській області нагадує, що внесеними змінами до п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій Закон  01.07.2015 року № 569-VIII, зазначено : 
- у разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку. 
Враховуючи вищевикладене та з метою уникнення непорозумінь  під час проведення контрольно – перевірочних заходів  даної категорії суб’єктів господарювання,  радимо   платникам єдиного податку (фізичним особам-підприємцям)  ІІ та ІІІ груп, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі  провести обов’язкову реєстрацію  РРО у разі перевищення річного обсягу доходу за 2015рік. 
Прохання звернути увагу на зміни внесені до статті 17 Закону № 265 «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме що відтепер максимальний розмір штрафної (фінансової) санкції за проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), не проведення розрахункових операцій через РРО, невідповідності у юридичних осіб на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів сумі коштів, зазначеній у денному звіті, більше ніж на 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції складає 100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг). 
При цьому, такий розмір штрафної (фінансової) санкції застосовується при повторному виявленні таких порушень. У разі виявлення вищезазначених порушень вперше застосовується штрафна (фінансова) санкція у розмірі 1 гривня. 
Здолбунівське відділення  Рівненської ОДПІ 
 
Обчислення суми податку з об'єктів нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості, виходячи із загальної площі кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку. 
Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості надсилається (вручається) платнику податку - фізичній особі контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (п.п. 266.7.2 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України). 
Шановні громадяни, Здолбунівське відділення Рівненської ОДПІ  ГУ ДФС у Рівненській області запрошує Вас провести звірку даних для проведення вірного нарахування (правильного визначення) податку на нерухоме майно, а  також отримати податкове повідомлення-рішення по сплаті  податку до 1 липня 2016 року в Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Приходька, 1а
 Здолбунівське відділення Рівненської ОДПІ  
Підсумовуючи роботу Здолбунівської ОДПІ Головного управління ДФС  у Рівненській області за січень-квітень  2016  року, щодо забезпечення індикативних показників доходів, ефективності вжиття заходів із розширення бази оподаткування , здійснення контролю за правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати податків (зборів) та інших платежів до бюджету, слід зазначити наступне.  
За результатами діяльності Здолбунівської ОДПІ Головного управління ДФС  у Рівненській області за січень-квітень  2016  року до бюджетів усіх рівнів надійшло 68470,0  тис.грн., що більше відповідного періоду минулого року на 145,7 відс. або 21490,3 тис.грн.
Виконання індикативного показника зі збору до загального фонду Державного бюджету забезпечено на 101,6 відс.(+ 365,4тис.грн.) – фактично надійшло  23646,0 тис.грн.,при індикативі 23280,6 тис.грн.  
Виконання індикативного показника зі збору до Загального фонду  місцевого бюджету забезпечено на 121,8  відс. (+7991,3 тис.грн.) – фактично надійшло 44639,6 тис.грн. при індикативі 36648,3 тис.грн. 
 Зведений бюджет виконано на 113,9 відс. (+8372,8 тис.грн.) – фактично надійшло 68470,0 тис.грн. при завданні 60097,2 тис.грн. 
Індикативний показник по надходженню податку на прибуток до державного бюджету забезпечено на 248,2 відс. або 2867,02 тис.грн. при індикативі 1155,0 тис.грн. додатково надійшло 1712,0 тис.грн.
Завдання по податку на додану вартість при індикативі 10666,8 тис.грн.  становить 7740,27 тис.грн.
За підсумками роботи за січень-квітень  2016  року індикативні показники з надходження до державного бюджету забезпечено:
- військовий збір на 99,2 відс. або 2380,99 тис.грн. при індикативі   2399,7 тис.грн.;
-з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів на 212,9 відс. або 311,85 тис.грн. при індикативі 146,5 тис.грн. ;
-з рентної плати за спеціальне використання води на 53,8 відс або 23,60 тис.грн. при індикативі 43,9 тис.грн.;
-з рентної плати за користування надрами на 96,1 відс. або 689,37 тис.грн при індикативі  717,4 тис.грн.;
-з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом на 360,0 відс. або 0,36 тис.грн. при індикативі 01, тис.грн.;
-з екологічного податку на 109,5 відс. або 46,08 тис.грн. при індикативі 42,1 тис.грн.
У січні – квітні 2016 року до місцевого бюджету надійшло плати за землю з юридичних осіб, що складає 120,5 відс. або 5162,12  тис.грн.  при завданні 4284,4 тис.грн., з фізичних осіб 113,7 відс. або 354,73 тис.грн. при завданні 312,0 тис.грн. 
Протягом січня – квітня 2016 року забезпечено надходження до місцевого бюджету акцизного податку з  роздрібної торгівлі на 118,6 відс.  або 3239,46 тис.грн. при завданні 2731,9 тис.грн. додатково до бюджету надійшло 507,6 тис.грн. 
Міністерство фінансів України  наказом від 11.02.2016 N 49 затвердив нові форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення. 
Наказ набирає чинності з 22 квітня 2016 року. 
Також наказом № 49 встановлено Коди продукції, які містять 84 види продукції. Зокрема, до нового переліку продукції додано пиво. 
Звіти подаються всіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності: 
-Які виробляють та реалізують спирт (у тому числі біоетанол), алкогольні напої та виноматеріали,  тютюнові вироби. 
- Які одержали ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. 
Звіт в електронній формі подається засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності. 
Звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб'єкта господарювання. Отже, звітувати за новими формами потрібно буде в травні за звітний місяць – квітень 2016 року. 
У разі якщо суб'єкт господарювання має у своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами, звіт заповнюється в цілому щодо підприємства з урахуванням усіх структурних одиниць. 
Інформація подається за кодами та видами продукції згідно з додатком до наказу № 49. 
 
При оподаткуванні нерухомого майна необхідно звернути увагу:
     1) оподатковується як житлова нерухомість (квартира, будинок) так і нежитлова нерухомість, в тому числі й господарські будівлі (сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, тощо). 
Наприклад, якщо у фізособи у власності знаходяться будинок та гараж із сараєм, податок сплачується з усіх об’єктів: з будинку – за ставкою, встановленою місцевою радою для житлової нерухомості; з гаражу та сараю - за ставкою для нежитлової нерухомості.
       2) база оподаткування податком не змінилась – це загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.
       3) пільги для невеликих за площею квартир і будинків залишаються – власники квартир до 60 кв. м і будинків до 120 кв. м (або будинки і квартири загальною площею в 180 кв.м.) не платитимуть податок. Податок платитиметься тільки з площі понад встановлений ліміт.
       Наприклад, якщо людина є власником квартири загальною площею 75 кв. м, то вона буде сплачувати податок лише за 15 кв. м (75 кв.м – 60 кв.м). Проте, у разі коли квартира поділена між двома власниками, то пільга в розмірі 60 кв. м застосовується для кожного з них, отже платити податок не потрібно.
    4) сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад на відповідній території мають право встановлювати пільги з цього податку. Водночас, при наданні пільги для фізосіб повинен враховуватись їх майновий стан та рівень доходів.
       5) гранична ставка податку збільшується з 2 % до 3 % мінімальної зарплати за 1 кв. метр об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості (у 2016 році – 41,34 грн. за 1 кв.м). Розмір податку (від 0 % до 3 %) буде встановлюватися місцевою радою.
       6) встановлено додаткову ставку податку в розмірі 25 тис. грн. на рік для квартир площею понад 300 кв. м і будинків площею понад 500 кв. м. Тобто, фактично, такі об’єкти оподатковуватимуться відсотковою (до 3 %) та фіксованою (25 тис. грн.) ставками.
       Наприклад, якщо власник має квартиру, площею 320 кв.м., в рік він повинен заплатити податок, розрахований таким чином: (320 кв.м - 60 кв.м (пільга)) х ставка податку, затверджена місцевою радою за 1 кв.м. (% від мінімальної зарплати) + 25 тис. грн.
      7) порядок нарахування та строки сплати податку не змінились:
      - фізособи у 2016 році сплачуватимуть податок за 2015 рік (за ставками та з пільгами, які діяли у 2015 році) на підставі податкових повідомлень-рішень, які надсилатимуться контролюючими органами до 1 липня 2016 року. За новими ставками, які почали діяти з 2016 року, податок сплачуватимуться фізособами починаючи у 2017 році;
     - юрособи у 2016 році сплачують податок за новими ставками, які діють з 2016 року. Розрахунок податку проводиться в декларації, яку необхідно подати до контролюючих органів до 20.02.16 р.
        Термін сплати податку:
       – фізособам – раз в рік (до 28.08.16 р.);
       – юрособам - щокварталу (до 30.04.16 р., 30.07.16 р., 30.10.16 р., 30.01.17 р.).
Здолбунівська ОДПІ
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;ostroh/аЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 
05 квітня  2016 року в приміщені  Здолбунівської міської ради відбувся семінар приурочений змінам в податковому законодавстві. В семінарі взяли участь фахівці філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Рівненській області та бухгалтера підприємств і установ району.На семінарі мова йшла про  основні зміни, які внесено до Податкового кодексу України Законом України від 24 грудня 2015 р. №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році». 
Під час заходу присутніх платників податків ознайомили з основними новаціями податкової реформи. Це зміни і щодо єдиного податку, що включає в себе  зменшення для платників ІІІ групи річного обсягу доходу з 20 млн. гривень до 5 млн. гривень; - збільшення ставок для платників ІІІ групи: з 2 до 3% (для платників ПДВ) - та з 4 до 5% (для неплатників ПДВ), підвищення ставок єдиного податку для 4 групи платників (сільгосппідприємств) та скасування на 2016 рік застосування коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі для визначення бази оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи.
Також, присутнім розповіли про новації, що стосуються податку на доходи фізичних осіб. Це  встановлення єдиної базової ставки у розмірі 18% (замість двох діючих ставок 15% та 20%). Для дивідендів залишається ставка у розмірі 5%.
Щодо податку на нерухоме майно податківці повідомили про збільшення граничної ставки податку для нерухомого майна з 2% до 3% розміру мінімальної заробітної плати за 1 кв. метр загальної площі житлової та нежитлової нерухомості та  встановлення додаткової ставки податку в розмірі 25 тис. грн. для таких об’єктів нерухомості: квартири площею понад 300 кв.м, будинки – понад 500 кв.м.
Крім того учасники семінару дізналися і про зміни у сплаті  транспортного податку. Відтепер об`єктом оподаткування  є  автомобілі вартістю понад 750 МЗП та віком до 5 років. Ставка податку без змін – 25 тис. грн. в рік.
Стосовно оплати праці та оформлення трудових відносин платникам податків повідомили про нові штрафні санкції,  особливо було наголошено стосовно неоформлених  або неправильно  оформлених найманих осіб штрафна санкція становить   тридцять мінімальних  зарплат - 41340 грн.Розглянуто питання індексації заробітної плати та ряд інших питань, що стосується  заробітної плати.   
Наприкінці зустрічі учасники заходу отримали відповіді на свої запитання.
Здолбунівська ОДПІ
Пріоритетними завданнями, які виконують Центри обслуговування платників, є забезпечення для платників податків умов обслуговування, наближених до європейських стандартів, шляхом постійного удосконалення процесу приймання податкової звітності, якісного надання адміністративних та інформаційних послуг, забезпечення доступу до інформації, розвитку партнерських стосунків зплатниками податків.
Надання консультативної допомоги платникам податків, взяття на податковий облік, приймання звітних та інших документів, оформлення та видача довідок і дозвільних документів, які входять до компетенції податкової інспекції - ось комплекс основних податкових послуг, які можна отримати у Центрах обслуговування платників Здолбунівської ОДПІ, а саме: в ЦОП при головному офісі інспекції та в ЦОП при Острозькому відділенні Здолбунівської ОДПІ. 
В першому кварталі цього року у Центрах обслуговування платників Здолбунівської ОДПІ надано 20762 послуги платникам податків (Здолбунів – 12710, Острог - 8052), з них 1561 адміністративних послуг (Здолбунів – 858, Острог – 703). Зокрема, платники податків отримали 888 реєстраційних номерів (Здолбунів – 438, Острог – 450), 87 довідок про доходи від зайняття підприємницькою діяльністю (Здолбунів – 55, Острог – 32), 16 довідок про відсутність заборгованості із сплати податків (Здолбунів – 7, Острог – 9), 95 суб’єктів господарювання зареєструвалися платниками єдиного податку (Здолбунів – 69, Острог – 26), зареєстровано 105 книг обліку розрахункових операцій (Здолбунів – 52, Острог – 53), 123 книги обліку доходів і витрат підприємцям (Здолбунів – 73, Острог – 50), 48 розрахункових книжок (Здолбунів – 42, Острог – 6) тощо.
 Працівники Центрів обслуговування платників при Здолбунівській ОДПІ завжди готові надати допомогу відвідувачам. Детальніше про роботу ЦОП при Здолбунівській ОДПІ можна дізнатися на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Рівненській області» за адресою rv.sfs.gov.ua в банері «Центри обслуговування платників», де розміщено адреси сервісних центрів та перелік адміністративних послуг.
Здолбунівська ОДПІ
Здолбунівською ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області створено всі умови для практичної реалізації громадянами права на звернення. Це забезпечує громадянам можливість вчасно отримувати кваліфіковані відповіді на поставлені питання за бажанням заявника в письмовому, усному чи електронному вигляді та відновлювати свої права і законні інтереси у разі їх порушення. Акцент робиться на тому, що кожен, хто звертається до податкової інспекції, має обслуговуватись оперативно та якісно. При цьому дуже важливим є особисте спілкування і обговорення проблемних питань, знайдення спільних шляхів до компромісного їх вирішення. З метою оперативного реагування на інформацію заявників, задоволення законних вимог заявників в інспекції проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян. 
З початку року до головного офісу Здолбунівської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області надійшло 3 письмових звернення громадян, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року. 
В письмових зверненнях порушено питання щодо відмови з отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, реєстрації та обліку платників податків та стосовно подання податкової звітності.
Щодо соціального стану заявників, то це 1 пенсіонер, 1 адвокат, соціальний стан 1 заявника не визначений. Категорії заявників також не визначені. 
 Індивідуальні та колективні звернення громадян на особистий прийом до керівництва інспекції в І кварталі поточного року не надходили, що пояснюєтся наданням якісних консультацій громадянам в Центрі обслуговування платників Здолбунівскої ОДПІ.
Здолбунівська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що згідно статті 5 Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», звернення може надсилатись до податкової інспекції в електронному вигляді. Якщо електронне звернення надсилається без використання електронного цифрового підпису, то воно повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.
В звітному періоді до Здолбунівської ОДПІ надійшло 2 запити на отримання публічної інформації, що на 1 більше, ніж в аналогічному періоді минулого 2015 року. Один із двох запитів був задоволений, оскільки стосувався надання власної  інформації заявника, а по другому запиту  було відмовлено в наданні запитуваної Довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС відповідно до п. 2 Порядку  № 567 від 10.10.2013 року як платнику податків не за основним місцем обліку в порядку та в термін, передбачений Законом України від 13.01.2011 № 2939 «Про доступ до публічної інформації». 
До антикорупційного проекту «Пульс» на адресу Здолбунівської ОДПІ в І кварталі 2016 року, як і в аналогічному періоді 2015 року, звернення громадян не надходили.                                             
Здолбунівська ОДПІ