Санаторно-курортне оздоровлення застрахованих осіб Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності визначено державою одним із важливих соціальних завдань. Більша частина вартості оздоровчої путівки при цьому покривається за рахунок коштів Фонду. 
Основними завданнями Фонду під час організації оздоровчих кампаній є збільшення кількості якісно оздоровлених застрахованих осіб та підвищення рівня надання оздоровчих послуг, що у свою чергу сприяє зниженню захворюваності та у майбутньому призводить до зменшення витрат із бюджету Фонду на допомогу по тимчасовій непрацездатності.
Обов”язковою умовою для отримання путівки при цьому є офіційне працевлаштування застрахованої особи та сплата єдиного соціального внеску. Але просто прийти і попросити путівку чи стати для цього в чергу не можна. Основою для видачі кожної санаторно-курортної чи реабілітаційної путівки є висновок лікувально-профілактичного закладу щодо необхідності такого виду лікування (форма 070/о), а також заява працівника до комісії із соціального страхування. Комісією, в свою чергу, формується заявка до робочого органу Фонду щодо кількості путівок, необхідної для оздоровлення застрахованих осіб. На своїх засіданнях комісії здійснюють остаточний розподіл соціальних путівок серед працівників організації чи підприємства.
Уточнити можливість оздоровлення як для себе у санаторно-курортних закладах, так і для дитини у таборах літнього відпочинку, а також порядок надання путівок Ви можете, звернувшись безпосередньо до Здолбунівської міжрайонної виконавчої дирекції, за адресою: м.Здолбунів, вул.Грушевського, 25/300 , або за телефонами у Здолбунові (03652)2-55-56, 2-55-38 (директор).
В Острозі ми чекаємо Вас щочетверга за адресою: вул. Островського 1Б, (2 пов., приміщення “Оазис”). Консультації за телефоном: (03654) 3-02-05.

Здолбунівська МВД РОВ Фонду соціального
страхування з тимчасової втрати працездатності

Як ставитися до вагітних жінок!? Звичайно, із повагою і турботою. А ще можна спробувати з їх допомогою нажитися за рахунок державних коштів, як це іноді намагаються зробити нечисті на руку особи.
Схема заробітку, здається, проста. Підприємець (приватне підприємство) оформлює на роботу вагітну жінку незадовго до декретної відпустки. Встановлює максимальну заробітну плату, за рахунок чого зростає середньоденний дохід працівниці, і після настання у такої особи страхового випадку, звертається за фінансуванням до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Суми фінансування при цьому можуть бути досить солідними – навіщо ж економити державні кошти!? І добре, якщо ця сума повністю потрапляє до жінки, яка збирається народити, а не осідає у левовій долі в кишенях винахідливих шахраїв! При цьому, щаслива несподіваним додатковим доходом майбутня породілля, і не задумується про можливу кримінальну відповідальність у разі, якщо афера якимось чином розкриється. . Для попередження таких випадків ФСС з ТВП проводиться постійна робота з виявлення ознак зловживань при оплаті праці вагітних жінок перед настанням страхового випадку, зокрема, підвищення посадових окладів з недотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів), що передбачено законодавством про оплату праці. Наприклад, коли працівниці перед настанням відпустки по вагітності та пологах встановлюється посадовий оклад вище, ніж у інших працівників і в окремих випадках навіть вище окладу директора. Як свідчать записи в трудових книжках таких вагітних жінок, професійного досвіду, а відповідно й підстав для встановлення високої заробітної плати вони не мають. Цілком очевидно, що у цому випадку йдеться про фіктивні виплати, відображені тільки на папері, а це тягне за собою відповідальність. Майбутня мама стає співучасницею злочину. .
При обробці заяв-розрахунків щодо проведення фінансування допомоги по вагітності та пологах у великих розмірах, які значно перевищують середні по конкретному страхувальнику, робочим органом Фонду проводяться тематичні перевірки, до яких у разі необхідності можуть залучатися територіальні інспекції праці, а також інші відповідні служби та контролюючі органи. За підсумками таких перевірок направляються звернення в правоохоронні органи для відповідного реагування.
Здоровий глузд повинен попередньо примусити кожну людину обдумати наслідки такої авантюри. Можливо отриманий незаконно дохід не вартий втрачених в майбутньому нервів і часу?

Здолбунівська МВД РОВ ФССзТВП

В нашому місті налічується 6 дев’ятиповерхівок обладнаних ліфтами, з них 13 ліфтів перебуває на балансі КП Міське будинкоуправління. Ліфти передані на повне технічне обслуговування спеціалізованій організації ТзОВ „АРМ- ЕКО”.
Ліфти являються своєрідним вертикальним транспортом, відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, тому до них ставляться особливі вимоги.
В житлових будинках які експлуатуються понад 25 років необхідно проводити експертне обстеження та капітальний ремонт ліфтів.
В місті Здолбунів в цьому напрямку роботи ми відчуваємо суттєву підтримку голови Ольшевського І.О, завдяки цьому ліфти своєчасно ремонтуються. В житловому будинку Коперника 57 перший капітальний ремонт ліфтів було проведено в 2007 році, вартість його була 21.2 тисячі гривень. Наступний капітальний ремонт ліфтів виконано в 2011 році. Згідно з висновками експертно – технічного центру, кошторисною документацією на капітальний ремонт 3 - х ліфтів з міського бюджету було виділено 170,4 тисячі гривень.
В програму капітального ремонту на 2012 рік включено капітальний ремонт ліфтів в будинку Коперника 55 з березня місяця 2012 року ремонт розпочався, орієнтовна вартість ремонту 80,0 тисяч гривень.
На перспективу в 2014 – 2015 роках планується капітальний ремонт ліфтів в житлових будинках Коперника 53, 2 Лютого 1, Шевченка 202.
З листопада 2011 року робота ліфтів налагоджена згідно діючого законодавства, плата за технічне обслуговування ліфтів включена до складу плати за утримання житла та прибудинкових територій, всім мешканцям надана можливість користуватись ліфтами.
Відповідно до угоди з ТзОВ „АРМ – ЕКО „ плата за технічне обслуговування ліфтів нараховується в залежності від терміну експлуатації, місячне нарахування становить 9121,49 грн. На кожну квартиру (крім першого поверху) нараховується орієнтовно 16 – 24 гривні в місяць. Для належного утримання житлового фонду, в тому числі і ліфтів необхідно щоб мешканці своєчасно розраховувались за надані послуги, погасили борги по квартирній платі. Провівши аналіз надходження квартплати, слід відмітити, що за період з листопада 2011 року по лютий 2012 року лише мешканці будинку Коперника 57 сплачують квартплату на рівні 100 % , за що ми їм дуже вдячні. Чекаємо на активність і від мешканців будинків Коперника,55 – 82%, Коперника 53, та 2 Лютого, 1 де лише 73 – 74 % проплачено.
Через низький рівень розрахунків подальша робота ліфтів може бути під загрозою зупинки, буде дуже прикро, якщо ліфти будуть відключені через борги.
КП Міське будинкоуправління сподівається на свідомість та розуміння мешканців, адже житлові будинки, ліфти, інженерне обладнання – Ваша спільна власність і тільки від Вас залежить стан будинків та прибудинкових територій.

В.о. начальника Габрук В.А

На протязі січня 2012 року комунальним підприємством «Міське будинкоуправління» проводилось утримання та ремонт житлового фонду, обслуговування мешканців, зокрема 
по 114 заявках надано послуги електриками,
виконано ремонт, фарбування сходових кліток – Фабрична, 15/3під., Фестивальна, 2/ 4під.,
відремонтовано 15 вхідних дверей в під”їзди – вул.Шкільна 29/ 2,6під., Шкільна 35/ 4,3 під., Шкільна 34, Л.Українки 3, 2 Лютого 6, 2 Лютого 1/ 2 під.,
проводиться ремонт сходових кліток по Коперника 53, Шкільна 30/ 2під., Фестивальна 2/ 1,2під.,
проведено очистку підвалів Л.Українки 9/ 3,4,5 під., Шкільна 21,17, Заводська 2а, Заводська 1/2під., Заводська 14/2під., Старицького 6/2під., Заводська 9/1під., Заводська 14а/5під., Жовтнева 2, Незалежності 42.
проводились протижеледні роботи в 32 будинках, прибирання та посипка піском прибудинкових територій багатоповерхових будинків, зрізка дерев по Заводська 1,10,14,12, Шкільна 40, Л.Українки 3 (кущі).
За січень поточного року видано 478 довідок мешканцям міста.

КП „Міське будинкоуправління”

КП “Здолбунівводоканал” у січні місяці 2012 року забезпечувало безперебійне водопостачання та водовідведення споживачам м. Здолбунів, а саме: 218 абоненти-підприємства, 53 абонента — бюджетні організації та 8058 абонента — населення, або 18770 чол.
Піднято води власним водозабором 105,3 т.м3, реалізовано — 74,0 т.м3.
Зібрано та передано на очисні споруди смт. Квасилів підприємства “Рівнеоблводоканал” 88,7 т.м3 стічної води.
Ліквідовано 3шт пошкоджень на водопровідних мережах по вул. Старомильська, вул. Шевченка, вул. Кн. Ольги.
Проведено ремонт 3-х водорозбірних колонок, встановлено 5шт бетонних кришок каналізаційних колодязів взамін викрадених.
Виконано заміну та ремонт однієї засувки та 2-х вентилів на водопровідних мережах.
На каналізаційних мережах у січні місяці ліквідовано 52 затори та виконано чистку трубопроводів каналізації спеціальними пристроями для прочистки каналізації.
Проведено роботи по заміні насоса ЕЦВ 10-120-120 на свердловині №9, придбаного за кошти бюджету розвитку міської ради.
Прийнято на облік 16 квартирних лічильників, проведено демонтаж, повірку та монтаж 202 лічильників.
Бригада по ремонту та обслуговуванню внутрішньобудинкових мереж через аварійно-диспетчерську службу отримала 106 викликів від жителів м. Здолбунів на прочистку каналізаційних систем та ремонт водопровідної мережі у будинках та квартирах мешканців.
Населенню за послуги водопостачання та водовідведення нараховано 301,0 т.грн, а оплачено 288,2 т.грн, тобто оплата склала 96% та заборгованість за січень — 12,8 т.грн.
Загальна заборгованість населення на 01.02.2012р складає 362,5 т.грн, із них борг більше 1,0 т.грн мають 26 абонентів, борг більше 500 грн — 48 абонентів, борг більше 100 грн — 618 абонентів.
Для подальшої надійної роботи підприємства прохання до всіх мешканців міста вчасно проводити оплату за надані послуги та погасити виниклу заборгованість за попередній період.

Директор КП “Здолбунівводоканал” В. І. Мельник

ТзОВ Комунальних підприємств:
протягом січня-лютого 2012 року встановлено 9 сучасних енергозберігаючих світодіодних світильників по вул. Стуса . Встановлення вищеназваних світильників в порівнянні з ртутними дасть економію електроенергії в 300 кВт.год. в місяць;
проведено заміну 230 ламп розжарювання на енергозберігаючі в скверах по вул. Шкільній, Паковій, Шевченка, Кармелюка, Гончара, міському гідропарку та по вулиці Б. Хмельницького, що дасть економію електроенергії в 3000 кВт, год. в місяць;
відремонтовано контейнерну площадку по вул. Залізничній (142 км.);
виконано роботи по вивезенню твердих побутових відходів та великогабаритного сміття з усіх контейнерних площадок та приватного сектору.
КП “Здолбунівське” :
проведено заміну ламп вуличного освітлення по вул. Ясній, Шкільній, Котляревського , Фестивальній, Парковій та здіснено переведення таймерів вуличного освітлення у відповідність з світловим днем;
постійно очищуються від снігу та посипаються пісчано - солевою сумішшю дороги та пішохідні зони міста ;
систематично виконуються роботи по розчистці від снігу секторів та доріжок на міських кладовищах з метою забезпечення належної роботи ритуальних служб.

Опрацювавши чисельні звернення щодо повернення страхувальникам коштів, сплачених застрахованою особою як часткова оплата за путівку, яка не була нею використана, повідомляємо.
Порядком отримання застрахованими особами та членами іх сімей санаторно-курортного лікування, що сплачується за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, який затверджений постановою правління Фонду від 25.02.2009 № 12 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2009 за № 339/16355 не передбачена можливість повернення застрахованим особам коштів, сплачених за санаторно-курортну путівку.
Проте, якщо має місце факт сплати часткової варотості за одну путівку декількома застрахованими особами, вважаємо за можливе повернути часткову оплату за путівку застрахованій особі, яка внесла до каси страхувальника кошти, але з різних причин не скористалась соціальною послугою.
Для повернення зазначених коштів страхувальник повинен подати до робочого органу Фонду копії наступних документів
документи, які підтверджують виняткові причини повернення путівки та неможливість її використання: листок непрацездатності або свідоцтво про смерть застрахованої особи, інформація про закриття оздоровниці, лист-відмова оздоровниці щодо перенесення термінів по путівці, перерозподіл цієї путівки іншій застрахованій особі і факт подвійної оплати за одну путівку;
копія платіжного доручення про перерахування страхувальником часткової вартості путівки або квитанції про часткову оплату, внесену застрахованою особою.
На підставі звернення страхувальника про повернення часткової оплати вартості путівки, робочий орган звертається до Виконавчої дирекції відділення Фонду, яка з свою чергу разом із копіями підтверджуючих документів звертається до Виконавчої дирекції Фонду де і розглядається можливість повернення коштів.
Здолбунівська МВД РОВ Фонду соціального
страхування з тимчасової втрати працездатності

“Солодка місія” Фонду соціального страхування. Новий рік – це завжди свято. Свято для дорослих та дітей, особливо для маленьких жителів нашої країни. Новий рік для них – це красуня-ялинка, фейєрверки, різнокольорові вогники і, звичайно ж, подарунки, на які з нетерпінням чекає кожен малюк. Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності вже котрий рік намагається допомогти у створенні святкового настрою та дарує до Дня св. Миколая та новорічних свят солодкі подарунки дітям застрахованих осіб. Місія ця дуже приємна, але мало хто знає, який великий обсяг копіткої роботи потрібно виконати працівникам дирекції Фонду, скільки сили та енергії необхідно їм витратити до того моменту, коли новорічні подарунки потрапляють до дітей застрахованих осіб. І про це хочеться розповісти окремо. Організаційну роботу із страхувальниками по наданню заявок про необхідну кількість дитячих новорічних подарунків ми розпочали ще з літа 2011-го року. З цією метою фахівцями дирекції проводилось систематичне інформування страхувальників про порядок надання заявок і отримання подарунків на семінарах, зі сторінок преси та в радіоефірі, на інформаційних стендах у приміщеннях міжрайонної виконавчої дирекціїї, шляхом передачі телефонограм і т. ін. Однак і при такій системі „тотального оповіщення” все одно виявились посадові особи які „не чули”, „не бачили” чи „не знали”. Серед них такі організації як СФГ «Мрія» та незліченна кількість приватних підприємців. Також знайшлись підприємці (ПП Літвінчук В.Л., ПП Зазвонова І.О і Зазвонов В.Г.) які подавали заявки на подарунки для власних дітей, не дивлячись на те, що до їх відома була доведена інформація, що з 2011 року підприємцям для цього потрібно бути зареєстрованим в пенсійному Фонді на добровільних засадах. Задля ефективності та якості цієї роботи, страхувальники не повинні залишатись осторонь. Своєчасне подання заявок на отримання дитячих новорічних подарунків до робочих органів Фонду – це те невелике, що вони мають зробити. Обсяги передсвяткових "солодких місій", які виконують працівники Здолбунівської виконавчої дирекції говорять самі за себе. Так в 2011 р. ми змогли порадувати дітям застрахованих осіб 9800 подарунків, додати їм святкового настрою та надати можливість поласувати цукерками від Фонду. Загальна вартість подарованого настрою склала 206780 грн. І на закінчення хочеться сказати, що працівники Здолбунівської міжрайонної дирекції намагаються зробити все, щоб вчасно та безпроблемно подарунок потрапив до рук Вашої дитини. Якщо ж у Вас є побажання чи зауваження щодо роботи Фонду в даному напрямку Ви можете висловити їх за телефонами: (03652)2-55-56, 2-24-55, 2-55-38 (директор) м.Здолбунів, (03654) 3-02-05 м.Острог (щочетверга) або за адресою: м.Здолбунів, вул. М.Грушевського 25/300. Спеціаліст 1 категорії Здолбунівської І.В.Філонюк міжрайонної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

З 1 січня 2011 року із набуттям чинності Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов”язкове державне соціальне страхування” від 08.07.2010 р. № 2464 (далі – Закон), фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, беруть участь у загальнообов”язковому державному соціальному страхуванні у зв”язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, за умови добровільної сплати єдиного внеску.
Відповідно до ст.10 Закону №2464, фізичні особи – платники єдиного податку у разі виявлення бажання брати добровільну участь у системі загальнообов”язкового державного соціального страхування подають до територіального органу Пенсійного фонду України заяву про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та укладають Договір про добровільну участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні, який набирає чинності з дня його підписання і діє не менше одного року.
Згідно із ст. 9 Закону № 2464 та Типового Договору про добровільну участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні, який передбачений додатком 3 до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 № 21-5, із внесеними до неї змінами постановою Пенсійного фонду України від 19.09.2011 №26-1 «Про затвердження змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», застрахована особа сплачує єдиний внесок щомісяця в розмірі, установленому в договорі про добровільну участь, за кожний місяць до 20 числа місяця, наступного за місяцем, за який він сплачується.
Умови дострокового розірвання Договору про добровільну участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні визначені ч. 7 ст. 10 Закону № 2464, а також визначені п. 7 Типового Договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Частиною 2 ст. 4 та ч. 3 ст. 6 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» (далі - Закон № 2240) передбачено, що особи, які забезпечують себе роботою самостійно (особи, які займаються підприємницькою, адвокатською, нотаріальною, творчою та іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, в тому числі члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок), мають право на матеріальне забезпечення відповідно до цього Закону за умови сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності відповідно до діючого законодавства.
Таким чином, особи, які прийняли добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, мають право на матеріальне забезпечення за умови сплати страхових внесків (з 1 січня 2011 року -єдиного внеску).
Отже, якщо добровільно застрахованою особою сплачено єдиний внесок за розрахунковий період і за місяць, в якому настав страховий випадок, то така особа має право на матеріальне забезпечення за рахунок коштів Фонду.
Припинення сплати єдиного внеску, у тому числі на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, є порушенням умов Договору про добровільну участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні, який укладено між особою та органом Пенсійного фонду України, та суперечить положенням Інструкції № 21-5, якою визначено, що фізичні особи-підприємці беруть участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування на добровільних засадах протягом строку, визначеного у договорі про добровільну участь (діє до повного виконання сторонами взятих відповідно до договору зобов'язань), але не менше одного року.
Що стосується несплати єдиного внеску добровільно застрахованими особами у зв'язку з тим, що органи соціального захисту населення сплачують за них мінімальний страховий внесок, як за осіб, що отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, то єдиний внесок у розмірі 33,2 % від розміру допомоги, що сплачується такими органами до Пенсійного фонду України, не розподіляється по фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, а спрямовується лише на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Здолбунівська міжрайонна виконавча дирекція ФССзТВП

За статистичними даними останніх років рівень травматизму невпинно зростає. Реєструється також і високий рівень виходу застрахованих осіб на інвалідність від травм. Вищевказане значною мірою пов'язане з механізацією на виробництві та в побуті, електрифікацією та газифікацією, значним збільшенням кількості власного автотранспорту, зростанням споживання населенням алкоголю, ліків, наркотичних та токсичних речо­вин тощо.
Соціально-медичне значення травматизму визначається тим, що травми є суттєвою причиною смерті населення та виходу хворих на інвалідність, вони займають перше місце серед причин звернень хворих за амбулаторною хірургічною допомогою. Травми спричиняють великі економічні збитки на виробництві і в суспільстві, вони зумовлюють значні витрати на медичну допомогу, потребують соціальних виплат на лікування потерпілих та утримання інвалідів, які при цьому практично всі є особами працездатного віку. Так, за 9 місяців 2011 р. по Здолбунівській МВД зареєстровано 726 випадків побутового траматизму різного ступеня важкості. Це спричинило втрату працездатності застрахованих осіб в загальній кількості 10706 днів на суму 896,2 тис.грн.
За видами травм - перше місце (48%) посідали побутові травми, друге (26%) пошкодження, отримані при дорожньо-транспортних пригодах, третє (15%) - вуличні травми, четверте (11%) - травми, отримані під час бійки. Є підозра, що частина виробничих травм прихована під побутовий травматизм. Працівниками дирекції постійно уточнюються обставини нещасних випадків з метою виявлення такого приховування та здійснюється запобігання проведення виплат по таких листках непрацездатності за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Якщо проаналізувати причинні фактори виникнення травм, вони досить різноманітні і, як правило, в кожному конкретному випадку зустрічались одночасно по 2-3 причини. Серед них особиста необережність спостерігалась у 74% випадків, коли люди нехтували правилами особистої безпеки в побуті, або на виробництві. Необережність, особливо якщо вона допускається людиною в нетверезому стані, дуже часто призводить до прикрих наслідків та не рідко зустрічається при падінні з висоти, або засобів пересування. Часто потерпілі отримували травми при роботі в приватному господарстві без дотримання правил особистої безпеки перебуваючи в нетверезому стані. Взагалі ж, майже 17% інвалідів отримали травми, будучи нетверезими, при цьому, при різних обставинах.
Слід сказати, що лише 25% травмованих осіб по характеру травми (тяжкість, локалізація, її вид та інші) були з моменту травми приреченими на інвалідність. Решта потерпілих мали шанси уникнути інвалідності, але в силу ряду обставин цього не сталося. В одних випадках хворі несвоєчасно звертаються за медичною допомогою, чим втрачають час, потрібний для лікування і сприяють виникненню ускладнень і погіршенню наслідків лікування. В інших - медичними працівниками визначається невірна методика проведення лікувальних заходів, що производить до подібних наслідків.
Науковцями доведено, що в побутовому травматизмі 98% травм виникають при умовах і обставинах, які можна було б усунути і, природно, ці травми можна було б попередити.
Отже, враховуючи вищевикладене особливого значення набуває профілактика травматизму.
Профілактика транспортного травматизму пов'язана з обов'язковим дотриманням правил вуличного руху водіями і пішоходами, утриманням упорядкованими дороги і вулиці, усуненні технічних недоліків в транспортних засобах, підвищення почуття відповідальності у населення за дотримання правил вуличного руху.
Для профілактики побутового травматизму при використанні техніки в домашніх умовах (електродриль, електропилка, соломорізка і т.д.) доцільно в магазинах, які продають цю техніку, мати куточки по техніці безпеки, в яких мають пройти первинний інструктаж з техніки безпеки бажаючі придбати вищеназвані технічні засоби.
Профілактика виробничого травматизму повинна бути направлена на усунення організаційно-технічних і санітарно-гігієнічних причин виробничих травм і нещасних випадків.

Директор С.В.Гридін


Виконавець: Скрипін В.С.
тел. 2-24-55