Із зауваженнями та пропозиціями звертатися до 18.12.2013 року за адресою:
м. Здолбунів, вул. Приходька,1, каб. 8, тел. 261-62 завідуюча загальним відділом
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради «Про внесення змін до додатку рішення міської ради від 21.12.2011 року №364 «Про внесення змін та доповнень до рішення Здолбунівської міської ради від 16.03.2011 року №98 «Про встановлення місцевих податків та зборів»

Назва регуляторного органу: Здолбунівська міська рад
Назва документа: додаток до рішення міської ради
Розробник аналізу регуляторного впливу: Здолбунівська міська рада
відповідальна особа: Завідуюча загальним відділом Євтушок Л.Т.
Контактний телефон: 2-62-68

1. Визначення проблеми. Визначення причини проблеми. Обґрунтування.
Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України єдиний податок належить до переліку місцевих податків та зборів і є обов’язковим для встановлення місцевими радами.
Рішенням Здолбунівської міської ради від 21 грудня 2011 року №364 «Про внесення змін та доповнень до рішення Здолбунівської міської ради від 16.03.2011року №98 «Про встановлення місцевих податків та зборів» було встановлено ставки єдиного податку відповідно до вимог Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності», відповідно до якого внесено суттєві зміни до порядку оподаткування єдиним податком.
Главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України встановлено правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
08.10.2013 року надійшов лист з Здолбунівської ОДПІ щодо збільшення
ставок єдиного податку. А саме:
- роздрібна торгівля (код за класифікацією видів діяльності 47(крім 47.7)) –
20%;
- роздрібний продаж товарів з торгівельних місць на ринках (код за класифікацією видів діяльності 47.89)– для І групи - 10%; для ІІ групи -20%;
- надання послуг таксі (код за класифікацією видів діяльності 49.32) – 20%;
ремонт транспортних засобів (код за класифікацією видів діяльності 45.20) – 20%;
- комп’ютерне програмування (код за класифікацією видів діяльності 62.01) –
20%;
- ремонт і обслуговування офісної та електронно-обчислювальної техніки (код за класифікацією видів діяльності 33.12) – 20%;

- надання перукарських послуг для І та ІІ групи (код за класифікацією видів
діяльності 96.02) – 20%;
- надання бухгалтерських послуг (код за класифікацією видів діяльності 69.2)
– 20%;
- виготовлення одягу (код за класифікацією видів діяльності 14.12 - 14.14) –
20%;
- виготовлення меблів (код за класифікацією видів діяльності 31.0) – 20%
- послуги з ремонту меблів (код за класифікацією видів діяльності 95.24) –
20%;
- виготовлення столярних виробів (код за класифікацією видів діяльності
16.20) – 20%;
- лісопильне та стругальне виробництво (код за класифікацією видів
діяльності 16.10) – 20%.
На виконання листа Здолбунівської ОДПІ та з метою забезпечення додаткових надходжень до бюджету міста Здолбунів необхідно прийняти рішення «Про внесення змін до додатку рішення міської ради від 21.12.2011 року №364 «Про внесення змін та доповнень до рішення Здолбунівської міської ради від 16.03.2011 року №98 «Про встановлення місцевих податків та зборів»

2. Визначення груп, на які проблема має найбільший вплив.
У сферу впливу даної проблеми потрапляють фізичні особи-підприємці, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, займаються вище перерахованими видами підприємницької діяльності та міська рада.

3. Обґрунтування неможливості вирішення питання ринковим механізмом.
Проблема не може вирішуватись ринковим способом, оскільки встановлення місцевих податків і зборів, в тому числі ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, є прерогативою міської влади.

4. Обґрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою наявних регуляторних актів.
Проблему неможливо вирішити за допомогою наявних регуляторних актів, оскільки:
- з внесенням змін у Податковий кодекс України змінено ставки єдиного податку, але не приведено їх до максимальних, передбачених статтею 293 Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності»

5. Мета регулювання:
- забезпечити сплату податку фізичними особами-підприємцями відповідно до встановлених ставок податку;
- забезпечити додаткові надходження до бюджету міста Здолбунів.

6. Альтернативи.
Можливі такі альтернативні варіанти:
- збереження існуючого ставок, тобто неприйняття рішення «Про внесення змін до додатку рішення міської ради від 21.12.2011 року №364 «Про внесення змін та доповнень до рішення Здолбунівської міської ради від 16.03.2011 року №98 «Про встановлення місцевих податків та зборів»
У цьому випадку бюджет Здолбунівської міської ради не доотримує 230 тис. грн. за рік
7. Механізми для розв’язання проблеми.
Регуляторний вплив здійснюється шляхом внесення змін в прийняте рішення та встановлення нових ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють підприємницьку діяльність за вище згаданими КВЕДАми.

8. Обґрунтування терміну дії.
Термін дії регуляторного акту розпочинається з 1 січня 2014 року і діятиме до внесення слідуючих змін міської ради чи змін до чинного законодавства.

9. Показники результативності та заходів із відстеження.
В результаті проведення як базового, так і повторного дослідження будуть аналізуватись такі показники:
- рівень виконання показників сплати податку (щоквартально);
- тенденції зміни кількості платників.
Контроль за справлянням єдиного податку здійснюється Державною податковою інспекцією у м. Рівне.



Завідуюча загальним відділом Л.Т. Євтушок


Р І Ш Е Н Н Я

вiд 18 грудня 2013 року


Керуючись статтею 12, главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України, статтею 293 Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» пунктом 24 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши лист Здолбунівської ОДПІ від 08.10.2013 року№1930\17-23 щодо збільшення ставок єдиного податку для фізичних осіб-суб’єктів господарювання та з метою збільшення доходів бюджету розвитку спеціального фонду Здолбунівського бюджету Здолбунівська, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни у додаток до рішення міської ради від 21.12.2011 року «Про
Внесення змін та доповнень до рішення Здолбунівської міської ради від 16.03.2011 року №98 «Про встановлення місцевих податків та зборів», а саме пункти (1, 2.3, 2.6, 2.17, 2.18, 2.36, 18, 23, 28, 39) викласти згідно додатку.
2. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній депутатській комісії з питань бюджету, фінансів та податкової політики (голова А.Й.Броніч), а організацію його виконання на керуючу справами виконавчого комітету Вознюк С.О.


Міський голова І.О. Ольшевський



Проект рішення Здолбунівської міської ради Про встановлення на території міста Здолбунів ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
Повідомлення
Здолбунівська міська рада розробила проект регуляторного акта Про встановлення на території міста Здолбунів ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
Із зауваженнями та пропозиціями звертатися протягом місяця з дня опублікування за адресою: м. Здолбунів, вул. Приходька,1, каб. 8, тел. 261-62 завідуюча загальним відділом
Проект

У К Р А Ї Н А
Здолбунівська міська рада Рівненської області
шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

Від 18 грудня 2013 року

Про встановлення на території
міста Здолбунів ставок податку
на нерухоме майно відміненне
від земельної ділянки


Керуючись статтями 10,12 розділу першого, статтями 265-268 розділу дванадцятого Податкового кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості», пунктом 24, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради від 16 березня 2011 року №98 «Про встановлення місцевих
податків та зборів» та рішення від 08.06.2011 року №178 «Про розгляд проекту рішення щодо встановлення податку на нерухоме майно відмінене від земельної ділянки» міська рада,

В И Р І Ш И Л А :

1. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території міста Здолбунів, у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.метр бази оподаткування (житлова площа об’єкта житлової нерухомості), в таких розмірах:
для фізичних осіб:
- 1 відсоток – для квартири/ квартир, житлова площа яких не перевищує 240кв.метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
- 2.7 відсотка – для квартири/ квартир, житлова площа яких перевищує 240кв.метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;
- 1 відсоток – для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв.метрів;
- 2.7 відсотка – для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв.метрів;
для юридичних осіб:
- 1 відсоток – для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв.метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500кв.метрів;
- 2.7 відсотка - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв.метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500кв.метрів.
2. Рішення міської ради від 05.11.2013 року № 282 «Про встановлення на території міста Здолбунів податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки» вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету, фінансів та податкової політики (голова А.Й. Бронічаі) та Здолбунівську ОДПІ, а організацію його виконання на завідуючу загальним відділом Євтушок Л.Т.

Міський голова І.О. Ольшевський


Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Здолбунівської міської ради “Про встановлення на території міста Здолбунів ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»


Назва регуляторного органу: Загальний відділ Здолбунівської міської ради
Назва документа: рішення Здолбунівської міської ради.
Розробник аналізу регуляторного впливу: Загальний відділ Здолбунівської міської ради
Відповідальна особа: завідуюча загальним відділом Здолбунівської міської ради Євтушок Л.Т.
Контактні телефони: 0(3652) 26268.
1. Визначення проблеми. Визначення причини проблеми. Обґрунтування
Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, належить до переліку місцевих податків та зборів і є обов’язковим для встановлення місцевими радами.
Статтею 265 Податкового кодексу України встановлено податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначено платників податку, об’єкт і базу оподаткування та передбачено граничні розміри ставки податку, які встановлює міська рада.
На виконання вимог Податкового кодексу України та з метою забезпечення додаткових надходжень до бюджету міста Рівного 12 липня 2011 року міська рада ухвалила рішення №282 «Про встановлення на території міста Здолбунів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки». Оскільки Законом України від 4 липня 2013 року № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості» внесено зміни до порядку справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, вищезгадане рішення міської ради також потребує внесення відповідних змін. У зв’язку з цим пропонується ухвалити нове рішення та визнати таким що втратило чинність вищезгадане рішення Здолбунівської міської ради №282
2. Визначення груп, на які проблема має найбільший вплив
У сферу впливу згаданої проблеми потрапляють фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, міська рада.
3. Обґрунтування неможливості вирішення питання ринковим механізмом
Проблему не можна вирішити ринковим способом, оскільки встановлення місцевих податків і зборів, в тому числі ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є прерогативою міської влади.
4. Обґрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою наявних регуляторних актів
У зв’язку з ухваленням Закону України від 04.07.2013 № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості» необхідно привести рішення Здолбунівської міської ради від 05.11.2013 «Про встановлення на території міста Здолбунів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» у відповідність до норм чинного законодавства.
5. Мета регулювання:
- встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- забезпечити сплату податку юридичними та фізичними особами відповідно до встановлених ставок податку;
- забезпечити додаткові надходження до бюджету міста.
6. Альтернативи
Можливі такі альтернативні варіанти:
- збереження існуючого стану, тобто неприйняття нового рішення «Про встановлення на території міста Здолбунів ставок податку на нерухоме майно відміненне від земельної ділянки».
У цьому разі Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджене рішенням ради від 05.11.2011 № 282, не відповідатиме чинному законодавству;
- ухвалення рішення «Про встановлення на території міста Здолбунів ставок податку на нерухоме майно відміненне від земельної ділянки».
забезпечить виконання вимог чинного законодавства.
7. Механізми для розв’язання проблеми
Регуляторний вплив здійснюється шляхом ухвалення нового рішення
8. Обґрунтування терміну дії
Термін дії регуляторного акта розпочинається з моменту набрання чинності і діятиме до внесення змін до діючого законодавства.
9. Показники результативності та заходів із відстеження
У результаті проведення як базового, так і повторного дослідження будуть аналізуватись такі показники:
- рівень виконання показників сплати податку (щоквартально);
- тенденції зміни кількості платників.
Контроль за справлянням податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, здійснює Державна податкова інспекція Здолбунівського району.



 

До відома мешканців міста.

Пряма телефонна лінія заступника міського голови

відбудеться 26 листопада 2013 року з 10.00 до 12.00 години за тел. 2-26-37.


Засновником та власником підприємства є Здолбунівська міська рада Рівненської області.
Діяльність підприємства направлена на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення населенню та іншим споживачам, а також інших послуг, не заборонених діючим законодавством України.
З початку 2013 року комунальне підприємство “Здолбунівводоканал” забезпечувало безперебійну подачу питної води населенню і підприємствам міста, а також збір і перекачку стічну води на очисні споруди смт.Квасилів підприємства “Рівнеоблводоканал”.
Піднято води власними водозаборами 290,79 тис.м³.
Зібрано та передано на очисні споруди 242,94 тис.м³ стоків.
Ліквідовано 549 заторів на дворових каналізаційних мережах міста ,37 витоків з водопровідної мережі , 9 витоків з каналізаційної мережі.
Було виконано наступні роботи:
- чистку каналізаційної мережі по вул.2 Лютого,1-2, вул.Незалежності,45, вул.Кармелюка,6, вул.Незалежності,28 ,вул.Шкільна, вул.Шевченка,187, вул.Яворницького, вул.Б.Хмельницького, вул.Жовтнева, вул.І.Гонти
- чистка каналізаційного колектора на перехресті вул.8 Березня і вул.Шкільна;
- чистка колодязів по вул.8 Березня, вул.Фабрична,17, вул.Шевченка,2, вул.Фабрична, вул.2 Лютого,6;
- ревізія каналізаційної мережі по вул.Приходька;
- ревізію запірної арматури на водопровідній мережі міста і при потребі — заміна ;
- чистка решіток на каналізаційній мережі міста (проводиться щоденно по 2 рази);
- чистка зливової каналізації на території підприємства;
- ремонт водорозбірної колонки по вул.Лермонтова, вул.Базарна, вул.Коротка;
- підсипка горловин колодязів по вул.Цементників,6, вул.Шкільна,27, вул.Шкільна,31 , вул.Л.Українки,6 , вул.Молодіжна,6, вул.Незалежності,36, вул.Шкільна,44 , вул.Шевченка,189;
- ремонт каналізаційного колектора на очисних спорудах смт.Квасилів;
- ремонтні роботи на очисних спорудах ЦШК і на каналізаційному колекторі біля прохідної ЦШК;
- підняття горловин колодязів по вул.Пушкіна, по проспекту Цементників та на перехресті вул. Паркова-Зелена;
- обслуговування фонтана по вул.Шевченка;
- монтаж навесні , обслуговування і демонтаж восени фонтанчиків питної води на пляжі по вул.Заводська і вул.Старомильська;
- встановлення тимчасових дерев'яних кришок люків на місце відсутніх.
На насосних станціях виконано :
- чистку робочого колеса насосів на каналізаційних насосних станціях;
- налагодження роботи хлораторної установки на водопровідній насосній станції по вул.Старомильська;
- перевірку роботи підкачуючих насосних установок;
- ремонт насоса і зворотнього клапана на каналізаційній насосній станції по вул.Ясна;
- заміна засувки діаметром 150 мм на каналізаційній насосній станції по
вул. Цегельна;
- ремонт зворотнього клапана на насосі №2 каналізаційної насосної станції по вул.Заводська;
- проведено ревізію і промивку прийомних камер каналізаційних насосних станцій ; - виконано ремонт труби та засувки на КНС-4 по вул.Заводська;
- встановлення і налаштування роботи підвищувальних установок тиску води у будинку по вул.Л.Українки,11 , вул.Шевченка,202 і вул.Драгоманова,16а;
- ревізія клапана і вантуза свердловин №9 і №10;
- ремонт засувки на свердловині №10 і на насос №1 на КНС по вул.Заводська;
- демонтаж-монтаж і ремонт устаткування свердловин №11а , №10 ,13а.
Бригада по ремонту і обслуговуванню внутрішньо-будинкових мереж отримала 1015 викликів від абонентів:
- 257 — ліквідація витоків води ;
- 62 — ліквідація витоків каналізації;
- 4 — чистка каналізаційного випуску ;
- 116 — несправності запірної арматури та санітарно-технічного обладнання;
- 259 — затори внутрішньої каналізаційної мережі в підвальних приміщеннях будинків;
- 37 — заміна кранів на водопровідних вводах у квартири абонентів;
- 22 — заміна водопровідного вводу на квартири абонентів;
- 258 — затори на внутрішньобудинкових каналізаційних стояках.
Виконано :
- заміна частини каналізаційного стояка у будинка по вул.Мазепи,8(1
під'їзд), вул.Шевченка,202 (1 під'їзд), вул.Заводська,2(2 під'їзд), вул.Заводська,3(1 під'їзд);
- заміна водопровідного стояка у будинку по вул.Мазепи,18 ,
вул.Заводська,10(3 під'їзд) , вул.Шевченка,185(3 під'їзд);
- ремонт каналізаційного стояка у будинку по вул.Шкільна,33а ,
вул.2 Лютого,6/66 ,вул.Шкільна,17/9;
- часткову заміну трубопроводу водовідведення у будинку по вул.Шкільна,39;
- заміна арматури водопровідної муфтової на стояк у будинку по вул.Заводська,9(3 під'їзд);
- прокладання водопроводу ,монтаж і підключення сантехобладнання у громадському туалеті по вул.Заводська;
- заміна вводу на будинок по вул.Фестивальна,2 , вул.Л.Українки,7а;
- часткова заміна трубопроводів водовідведення в підвальному приміщенні будинку по вул.Цементників,12 ,вул.Заводська,14а(1 під'їзд), вул.Шкільна,19 , вул.Коперника,55(2 під'їзд) , вул.Заводська,12;
- ремонт засувки на будинок по вул.Заводська,2;
- часткова заміна трубопроводів водопостачання в підвальному приміщенні будинку по вул.Цементників,12 ,вул.Л.Українки,1а, вул.Заводська,18а(1 під'їзд) , вул.Цементників,5
- заміна окремих ділянок водопровідного стояка у будинку по вул.Шкільна,21(2 під'їзд), вул.Заводська,10(2 під'їзд), вул.Заводська,3(1 під'їзд),вул.2 Лютого,1(1 під'їзд),вул.Шевченка,202/47, Фестивальна,2(1 під'їзд);
- ремонт водопроводу на горищі будинку по вул.Старицького,6;
- замуровано отвори у цегляних стінах об'ємом 39,6 м³ після ремонту трубопроводів у будинках .

З 12 вересня 2013 року КП “Здолбунівводоканал” припиняє обслуговування внутрішньо-будинкових мереж багатоквартирних будинків у зв'язку з розірванням договору з КП “Міське будинкоуправління” про обслуговування .
Звертаємось до всіх споживачів із проханням вчасно
розраховуватись за надані послуги та оплатити заборгованість, яка виникла на даний час.



Фото з свята дня міста за 2013 рік

клац

Афіша святкування дня міста

Програма святкових заходів:



Здолбунівська міська рада на черговій сесії 05 червня 2013 року буде розглядати питання «Про стан і завдання по організації роботи об’єктів торгівлі, ринків та розвитку малого підприємництва на території міста Здолбунова».
Свої пропозиції та зауваження щодо даного питання просимо подавати в міську раду Приходька, 1 ( 2-й пов., приймальня міського голови або опускати у скриньку «Лист міському голові» в фойє на І-му пов. ) в місячний термін з дня опублікування повідомлення.
Виконавчий апарат


1. Мета проведення робіт: проведення земельних торгів.
2. Дані про земельні ділянки:
1) Земельна ділянка загальною площею 27,6069 га для товарного риборозведення (товарне вирощування риби та рибо посадкового матеріалу) по вулиці Шевченка;
2) Земельна ділянка загальною площею 40.7556 га для товарного риборозведення (товарне вирощування риби та рибо посадкового матеріалу) по вулиці Шевченка;
3) Земельна ділянка загальною площею 28,9950 га для товарного риборозведення (товарне вирощування риби та рибо посадкового матеріалу) по вулиці Шевченка;
4) Земельна ділянка загальною площею 31,1403 га. для товарного риборозведення (товарне вирощування риби та рибо посадкового матеріалу) по вулиці Шевченка;
5 ) Земельна ділянка загальною площею 33.8512 га. для товарного риборозведення (товарне вирощування риби та рибо посадкового матеріалу) по вулиці Шевченка;
6) Земельна ділянка загальною площею 0,0300 гектара для будівництва та обслуговування будівель торгівлі в місті Здолбунів по вулиці Віли І, 46-а;
7) Земельна ділянка загальною площею 0,0047 гектара для будівництва та обслуговування будівель торгівлі в місті Здолбунів по проспекту Цементників;
8) Земельна ділянка загальною площею 0,015 гектара для встановлення тимчасового об’єкту комерційного призначення по вулиці Заводська .
3. Умови конкурсу: Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів ” із зазначенням об’єктів та дати проведення конкурсу.
У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях)
Прийняття заяв припиняється за п’ять днів до дати проведення конкурсу.
У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.
Термін виконання робіт – не більше 45 днів.
4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:
- заява про участь у конкурсі з відбору виконавця послуг з виконання земельних торгів за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі – Порядок);
- копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);
- копії ліцензії;
- копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів (за наявності);
- інформація про продані лоти: кількість, стартова ціна, ціна іх продажу порівняно зі стартовою ціною.
5. Строк подання конкурсної документації: до 24 квітня 2013 року (включно).
6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 77600, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Приходька, 1 Здолбунівська міська рада.
7. Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 30 квітня 2013 року о 11.00 годині в кабінеті № 6 Здолбунівської міської ради , за адресою: Рівненська область, місто Здолбунів, вулиця Приходька, 1, Здолбунівська міська рада, ІІ поверх.
8. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони: 35700, Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Приходька, 1, Здолбунівська міська рада. Контактні телефони: (03652) 2-21-31, 2-26-37, 2-10-84 .

ЗМІНИ до РІЧНОГО ПЛАНУ
закупівель на 2013 рік