Ознайомившись з Вашим дописом в соціальній мережі «Facebook» від 19.09.2017 року (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1365757513523643&id=100002682224238) та від 24.09.2017 року (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1369880739777987&id=100002682224238) вважаю своїм обов’язком, як працівник Здолбунівської міської ради, як громадянин України дати заперечення.
     Сесія Здолбунівської міської ради 20.09.2017 відбулася не пізніше, а навпаки – раніше запланованого терміну та згідно Регламенту не рідше одного разу у квартал, а не за три місяці.
    Причиною стало перевиконання міського бюджету за січень-серпень 2017 року на 106,4%, що підтверджено офіційним висновком фінансового управління Здолбунівської районної державної адміністрації від 04.09.2017 №01-01-21/233.
    Відповідно до п.7 статті 78 Бюджетного кодексу України необхідно ухвалити рішення про внесення змін до рішення про міський бюджет на 2017 рік.
    Щодо втрати довіри, то вона визначається не меншістю депутатів. Громада на виборах голови підтвердила високий рівень довіри. І секретарем міський голова не прикривається. У Капітули В.В., як і у кожного працівника міської ради, є посадові обов’язки, де вказано, що секретар підпорядковується міському голові. А щодо припинення повноважень секретаря, то інформація неодноразово з’являлась і на Вашій сторінці, і на сайті «Здолбунів-сіті», і на інших.
    Ніколи об’єкти без згоди депутатів не фінансувались. Адже вони затверджені в програмах.
    Вибір підрядника проводився за критеріями: наявність ліцензії на роботи, якість виконання попередніх об’єктів. Норма закону не порушена, адже все залежало від граничних сум проекту.
    Щодо будівництва дорожньої розв’язки.
    Будівництво даного об’єкта передбачено п.4 розділ 2 Програми благоустрою міста Здолбунів на 2017 рік, яка затверджена в грудні 2016 – рішення №309, в березні 2017 – рішення №322 та в червні 2017 року – рішення №402 депутатами Здолбунівської міської ради.
Розроблено проект. Проведена державна експертиза проекту та отримані всі погодження в ДАІ щодо організації руху транспорту. Тому зі сторони міського голови та апарату міської ради зроблено все, щоб виконати в найкоротші строки затверджені програми.
Безгосподарно було б виготовити проекти за бюджетні кошти та не виконувати їх.
    Щодо «кришталевого мосту», як Ви пишете.
  Даний об’єкт передбачений п.9 розділу ІІ Програми підтримки комунальних підприємств та розвитку міста Здолбунів на 2017 рік, затверджений рішенням від 28.12.2016 №309 Здолбунівської міської ради (200 тис.грн.) та профінансований в розмірі 800 тис.грн. з державного бюджету за сприяння народного депутата України Дехтярчука О.В. Таким чином були зекономлені кошти з міського бюджету.
    Ви пишете «з досвіду власної роботи у Рівненській обласній раді можу стверджувати…». А скільки того досвіду? Один місяць на посаді голови?...
    Щодо «дерибану ПМК-63».
    Дана земельна ділянка на підставі рішення Здолбунівської міської ради від 18.10.1995 №53/3 була передана у постійне користування ТзОВ ПМК-63 та видано акт на право постійного користування землею серія РВ №00069 від 12.12.1995.
    Рішенням від 15.03.2017 №360 дано дозвіл ТзОВ «ПМК-63» на розробленні проекту землеустрою. Проведено грошову оцінку та отримано висновок від 25.04.2017 №1656/82-17.
    Звіт про експертну грошову оцінку був затверджений рішенням сесії Здолбунівської міської ради від 14.06.2017 №428. 15 депутатів із 23 присутніх проголосували «за», а це 2/3 голосів. А звідки взялась сума у 3 млн.грн.? Невідомо. Отже, Ваші слова – це просто емоції, а не констатація фактів.
    По «Зеленому господарству».
    Такого комунального господарства не існувало взагалі. ТзОВ Комунальних підприємств стало приватним ще в 90-і роки, коли там ще працював Ваш батько, а викупили його працівники підприємства.
    А що таке нове комунальне підприємство «Комунальник»? Яким рішенням сесії міської ради воно засноване? Надайте інформацію.
    Я Вас повністю підтримую, що жодне комунальне підприємство не перейде до рук ділків. Бо ще жодне комунальне підприємство не було продане.
Згідно Закону «Про доступ до публічної інформації» проекти рішень оприлюднюються за 20 робочих днів до засідання сесії. Дана вимога, в даному випадку, ніколи не порушувалась.
    Відносно Регламенту хочу нагадати, що він був затверджений на початку сьомого скликання в 2015 році депутатами Здолбунівської міської ради. Зміни в Законі України «Про місцеве самоврядування» стосовно цієї норми не приймались і дана норма чинному законодавству не суперечить.
Між іншим про фінансування вулиці Стуса.
    Знову прослідковується Ваша поверхнева компетентність. Чому зняли 500 тис.грн.? Тому, що для подання проекту «Капітальний ремонт вул. Шевченка» на експертизу, необхідно визначити підрядника. А жоден підрядник не погодиться на виконання робіт, якщо не буде фінансових призначень.    До речі! Підрядник був визначений через тендер УКБ Рівненської ОДА на будівництво транспортної розв’язки.
    Щодо каналізації до мікрорайону АТОвців.
    Звідки взявся строк виконання – до зими.
   Замовник визначений через тендер УКБ Рівненської ОДА. Розпочав роботи згідно фінансових призначень. І побачивши результат останньої сесії, повідомив, що без грошей і кроку не зробить. А люди нехай чекають. Все так, як Ви хотіли.
    Щодо стадіону Локомотив.
    Розроблено ескізний проект та подано на експертизу. Коштів для проплати експертизи достатньо, а решту для раціонального використання бюджету, запропоновано перенести на інший об’єкт, так як до кінця року вони не будуть використані.
    Підтвердження господарського підходу до бюджету. Все просто і логічно.
    І на останок про сміття.
    В зв’язку із ростом мінімальної заробітної плати, екологічного податку, нормативно-грошової оцінки землі збільшено тариф на послугу із захоронення твердих побутових відходів на сміттєзвалищі в урочищі Здовбиця. І як наслідок збільшився тариф на вивіз сміття. Який раз переконуюсь, що Ваші слова безпідставні.
    А ще мене здивувала одна річ.
   Ваше інтерв’ю в передачі «На часі» телеканалу «Рівне 1»та Ваші коментарі в соціальних мережах – це «почерк» двох різних людей. Особливо проглядається співзвучність з одним із Здолбунівських сайтів. Виникає питання: Вам пишуть на замовлення чи Вами маніпулюють…?
    Нехай висновки робить громада.

 Заступник міського голови В.Кондратюк

Шановний Миколо Вікторовичу!

    Реагую на Ваші публікації розміщені на сайті «Здолбунів-сіті» щодо сесії Здолбунівської міської ради 20.09.2017 року. Кому, як не Вам, депутату міської ради двох скликань, екс-голові бюджетної комісії, керівнику бюджетних проектів відомо, як формується бюджет.
   Всі роботи, які проводилися в місті, затверджені в Програмах при формуванні бюджету. І кому, як не Вам, колишньому заступнику голови райдержадміністрації відомо, щоб виконати будь які роботи за бюджетні кошти необхідно виготовити великий об’єм проектної документації та пройти експертизи, а потім їх перевіряє фінансова інспекція.
    І коли місто відзначало 520-ту річницю зі значним обсягом виконаних робіт, то Ви вирішили, що «Треба щось міняти».
    А може у Вас знову заграли амбіції і не дочекавшись чергових виборів, Ви бачите себе в кріслі міського голови.
    Почекайте! Все Ваше попереду!
    Але на сьогоднішній день міський голова Ольшевський І.О. отримав від територіальної громади високу довіру і високу відповідальність. І якщо міський голова відстоює свою позицію, то він за неї і відповідає.
    А також відповідає за тих людей, які його обрали, а не «більшість» із дев’яти депутатів.
    Легко прикриватися за вивісками партій, а набагато важче розбудовувати, ремонтувати, утримувати місто в належному стані.
    Ольшевський І.О. може показати своє відношення до міста – конкретними справами, а у Вас і Вашої команди, так званої "більшості", лише брудні та дешеві наклепи.
    Накінець, будьте чоловіками, а то навчилися дешево щипати на своїх сайтах і біжите в поліцію, коли вас штовхнули, «шкода, що не в піч».

  Керуюча справами виконавчого комітету С.Вознюк

    Одразу зазначу, що вищеназвана стаття викликала в мене велике здивування, тим що на початку статті М. Орлова міська рада дуже швидко реагує на його звернення, а в кінці статті міська рада вже звинувачується в невчасному подані необхідної інформації.
    В статті М.Орлов розповідає, як міська рада швидко і позитивно відреагувала на його звернення стосовно можливості нанесення розмітки на дорожнє покриття на автовокзалі і на розі вулиць Незалежності та Фабричної та на його ж звернення про проведення опитування щодо назв мікрорайонів в місті.
Необхідно зауважити, що на мою думку, проводити таке опитування за кошти міської ради не доцільно. Достатньо безкоштовно опитати думку депутатів міської ради, постійно діючої комісії по перейменуванню вулиць та жителів міста, за допомогою встановленої на першому поверсі скриньки біля кабінету реєстрації громадян.
    У своїй статті М.Орлов звинувачує апарат міської ради в тому, що протягом трьох останніх місяців не проводилась сесія міської ради по перерозподілу бюджетних коштів, що внесення змін до програм та перерозподілу коштів бюджету були підготовлені в останній момент і т.п. Нагадаємо, що остання сесія була проведена 14 червня поточного року, і наступна чергова сесія планувалась на 11 жовтня. Цілком зрозуміло, що вносити зміни щодо дофінансовування об’єктів і включення нових в міські програми доцільно робити, коли є додаткові кошти. Нажаль, відповідного перевиконання доходів, яке б дало змогу збільшити бюджет ні за 6 місяців, ні за 7 місяців поточного року не було. Тому було підготовлено проекти рішень про зміни до міського бюджету та міських програм на підставі виділених коштів з державного та районного бюджетів. Вказані проекти були опубліковані на сайті міської ради 20 серпня 2017 року.
    Після того, як було отримано висновок фінансового управління Здолбунівської РДА про перевиконання дохідної частини на 106,4 відсотка за результатами виконання доходів міського бюджету за 8 місяців, настала можливість перегляду бюджету в сторону збільшення його річного обсягу. Відповідними розрахунками підтверджено, що до міського бюджету надійде на 5 млн. 800 тис. грн.. більше, ніж було сплановано при його формуванні. Вказане збільшення обсягу бюджету дає змогу ефективно та раціонально спланувати та використати кошти, що надійдуть до кінця року. Для того, щоб всі депутати мали можливість ознайомитись з запропонованими змінами в проекти рішень про зміни до бюджету та місцевих програм, вивчити їх доцільність, 13 вересня було проведено спільне засідання всіх депутатських комісій з виїздом на об’єкти. 14 вересня було проведено засідання депутатської комісії з питань бюджету, на якій нічого незрозуміло було тільки одному депутату – М. Орлову, бо він дуже вигідно для своєї позиції «обгажування» праці міської ради не з’явився на вищевказане спільне засідання та виїзд депутатів. І ще, дуже хочеться зауважити, що в пропозиціях апарату міської ради, які виносяться на розгляд депутатів, відповідні працівники керуються виключно заявами мешканців міста та клопотаннями організацій, установ та підприємств міста, і далеко не завжди депутати про них знають. Також всім депутатам, які дуже завзято вболівають за витрачання бюджетних коштів хочеться нагадати, що відповідно до чинного законодавства кожних три роки фінансова інспекція проводить повну перевірку господарської діяльності міської ради, особливо в частині витрачання бюджетних коштів, не говорячи про періодичні перевірки правоохоронних органів.
М. Орлов ставить міській раді в провину виконання повного об’єму робіт на об’єктах, які були передбачені програмами і стверджує, що кошти також були витрачені на інші не передбачені програмами об’єкти.
    Давайте по порядку: якби міська рада розпочала роботи по поточному ремонту вулиць міста і зупинилася на початку, або на середині більше ніж сорока вулиць, хто перший звинуватив би міську раду в безгосподарності, хто переконував би власників автомобілів подавати на комунальне підприємство в суд? Ви – М.Орлов. Міська рада не мала права залишити місто в ямах на три місяці, очікуючи сесію.
    Не мали ми морального права розпочати роботи по будівництву транспортної розв’язки ( кільця) і зупинити їх на стадії заміни інженерних мереж . Такі дії могли б привести до створення аварійних ситуацій, а здоров’я і життя людей є найвагомішим аргументом для всіх.
    Ніхто з жителів та гостей міста не зрозумів би нас, якби ми почали і не закінчили капітальний ремонт пішохідної доріжки на автовокзалі та на частині дороги до залізничного мосту.
    Теж стосується ігрового майданчика в гідропарку. Кому скажіть потрібен придбаний та схований на складі ігровий комплекс? Нікому. Вийшло так, що підприємець за кошти міського бюджету придбав ігрове обладнання, а за власні встановив. А тепер чекає на відшкодування цих витрат. Тим часом діти міста майже місяць мають можливість радіти новій забаві.
    І останнє. Ви наголошуєте, що в програмі з’явилися нові об’єкти, які раніше не були винесені на обговорення депутатів. Так, один об’єкт в розділі капітальних ремонтів з’явився, але він перейшов з розряду поточних ремонтів в капітальні. Чому? Пояснюю. Чи не Ви перший нарікаєте на неякісне виконання робіт підрядником під час ямкового ремонту, говорите про те, що краще один раз витратити більше коштів і зробити якісно і на довго? Так і в цьому окремому випадку, коли замовник і підрядник обстежували привокзальну площу по вулиці І.Гончара на предмет виконання ремонту дорожнього покриття, то прийшли до висновку, що асфальтування ямок на вищеназваній ділянці дороги буде вкрай неефективним і з міського бюджету на наступний рік знову прийдеться виділяти кошти на ремонт цієї ділянки дороги. Тому і було прийнято рішення на вулиці, яка була в переліку робіт по поточному ремонту, виокремити об’єкт привокзальна площа і провести на ній капітальний ремонт.
    Залізничний вокзал, автовокзал, кільце - це об’єкти, які є обличчям нашого міста. І чим кращий вигляд вони мають, тим приємніше всім, в точу числі і Вам, як депутату міської ради. Посади і амбіції не вічні, а місто на віки.

    27.09.2017 року, міський голова Ольшевський І.О. провів засідання виконавчого комітету Здолбунівської міської ради.
  Члени виконкому заслухали та взяли до відома інформації керуючої справами виконавчого комітету Вознюк С.О. та заступника начальника Здолбунівського відділення поліції Острозького відділу поліції РУНП в Рівненській області Харковського С.В. «Про стан боротьби зі злочинністю та охорони громадського порядку на території міста Здолбунів».

    Призначена на 20.09.2017 року вісімнадцята сесія Здолбунівської міської ради так і не змогла приступити до розгляду питань порядку денного, головними питаннями якого були внесення змін до міського бюджету та місцевих програм на 2017 рік.
     Депутати одноголосно прийняли запропонований міським головою Ольшевським І.О. порядок денний за основу.
   Депутат Терепенчук Д.С. (Радикальна партія) запропонував змінити порядок розгляду питань порядку денного. Але його пропозиція не набрала більшості голосів. Не змирилися з цим депутати, які підтримували позицію Терепенчука Д.С. і не проголосували за прийняття порядку денного в цілому.
    Тоді була оголошена перерва для знаходження компромісу. Перемовини нічого не дали.
    Зі звернення депутата міської ради від Радикальної Партії Терепенчука Д.С. (яке було заздалегідь заготовлене і не містило жодного підпису депутатів) стало зрозумілим, що депутатська група під керівництвом Ковальчука В.О. і не збиралася на даному пленарному засіданні голосувати за зміни до бюджету та місцевих програм.
    Міський голова Ольшевський І.О. запропонував провести поіменне голосування по затвердженню в цілому порядку денного. Не згідні з цим депутати почали покидати залу засідань.
   З присутніх на сесії 19–ти депутатів підтримали пропозицію голови – 11: Бабак Л.В., Броніч А.Й., Гордійчук В.Г., Капітула В.В., Намчук О.М., Пивоваренко П.М. (фракція ВО «Батьківщина»), Кучерук С.С., Базан Ю.О. (фракція «Аграрна Партія України»), Верещук О.П., Чернецький В.З. (фракція ВО «Свобода»), Небрончук О.І (фракція «Відродження»).
    Не проголосували за порядок денний 8 депутатів: Гриценко Ю.Л., Гриценко О.Л., Калита Т.М., Кардаш А.Ю., Прокопець Д.Є., Семенів В.В., Сирота Д.Ю., Терепенчук Д.С.
    Чому ж так сталось?
    Депутат обласної ради від Радикальної Партії Ковальчук В.О. вирішив втягнути місто у політичні ігри голосами підконтрольних йому депутатів та посіяти хаос у вирішенні питань житлово-комунального господарства міста напередодні зими.
    Варто зауважити, що напередодні сесії відбулися засідання постійних депутатських комісій та було організовано виїзд депутатів на об’єкти, які потребують фінансування згідно місцевих Програм на 2017 рік і які були винесені на розгляд даної сесії. Всі зауваження депутатів були враховані в протокольних дорученнях з метою подальшого їх виконання.
    Але політичні амбіції переважили здоровий глузд, в результаті чого заблоковано виконання таких робіт:
- капітальний ремонту дорожнього покриття по вулиці Стуса;
- будівництво лінії водовідведення на житловий масив на вулиці Мартинівка, Польова, Б. Тена, Івасюка, провулка Щепкіна та Комунальному;
- капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Шевченка;
- поточний ремонт пішохідної доріжки по вул. Л Українки;
- стерилізація та відлов безпритульних тварин;
- фінансування відкриття нових груп в дошкільних навчальних закладах «Усмішка» та «Дзвіночок»;
- придбання обладнання та реконструкція системи теплопостачання в дошкільних навчальних закладах міста;
- реконструкція житлового будинку по вул. Старомильська, 25В;
- реконструкція системи електропостачання по вул. Фабрична, 1;
- ремонт покрівлі по вул. 2 Лютого, 6А та вул. Коперника, 53.
    Також не дасть можливість розрахуватися з підрядними організаціями, які вже завершили роботи по поточному та капітальному ремонту міських об’єктів та виплатити заробітну плату працівникам.
    Найжахливіше те, що довгоочікувану матеріальну допомогу на лікування не отримають важкохворі жителі міста.
    Такі дії прихильників Ковальчука В.О. спрямовані на зміну керівництва в міській раді та дестабілізацію роботи ради в цілому.
    Незалежна та впевнена позиція міського голови Ольшевського І.О. не дозволить втягнути міську раду в брудні політичні ігрища.

https://www.youtube.com/watch?v=_FE0FGbJe14&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=BkOkLBr3vhI&t=1s

   14.09.2017 року в Здолбунівській міській раді працювала комісія з питань бюджету, фінансів, податкової політики та реалізації державної регуляторної політики.
    Депутати ознайомились з проектами рішень, які виносяться на розгляд сесії 20 вересня 2017 року, детально обговорили і погодили запропоновані зміни до місцевих програм та міського бюджету на 2017 рік.

https://www.youtube.com/watch?v=PazS4wQfz7U

    В рамках реалізації проекту будівництва каналізаційної мережі в мікрорайоні "Осада" тривають роботи по будівництву каналізації по вул. Миру.

    Замовник - департамент питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА. Підрядник - ТзОВ "Пром-Енерго-Консалтінг". Вартість проекту - 5 928,660 тис.грн. На даному етапі будівництва роботи фінансуються з міського бюджету.