Використовуючи в арбітражі трафіку тизерну рекламу, ви отримаєте результат тільки в тому разі, якщо правильно виконаєте налаштування. Щоб зробити це, необхідно мати певний досвід і не боятися експериментувати. Які є плюси і мінуси тизерної реклами можна прочитати перейшовши за посиланням.
Яких помилок припускаються найчастіше під час роботи з різними тизерними мережами?
Невідповідні оффери
Найефективніші у використанні тизерні мережі щодо продукції масового споживання. Не варто намагатися продати через них дорогу продукцію або вузькоспеціалізовані товари. Вони набагато ефективніші під час роботи з одягом, різними тренінгами та косметичними товарами, а також іншою продукцією, що має масовий попит.
Обмежений бюджет
Для експериментів з тизерами потрібні великі фінансові вкладення. Бюджет у цьому випадку повинен бути не менше 100 доларів. Менша кількість грошей не дозволяє навіть провести тестування мережі, щоб зрозуміти, наскільки ефективною вона є для певної рекламної кампанії.
Бажання отримати миттєвий заробіток
Не варто очікувати великих доходів незабаром після запуску РК. Для цього потрібен певний час, який потрібен для того, щоб протестувати різні підходи, зрозуміти бажання і потреби своєї ЦА. Успіх миттєвим не буває, наберіться терпіння. За грамотного підходу він обов’язково настане.
Слабка аналітика
За допомогою аналізу даних можна вирішити багато завдань в арбітражі. Для досягнення цієї мети мало використання звичайних метрик типу Google Analytics. Для відстеження поведінки користувачів і визначення їхніх уподобань вам знадобиться використання додаткових сервісів, які суттєво розширять ваші можливості.
Примітивне копіювання
Не намагайтеся красти чужі креативи, це не допоможе вам досягти успіху. Те, що свого часу принесло результат іншим арбітражникам, для вас може виявитися абсолютно неефективним. Набагато розумніше і дієвіше використовувати свої власні матеріали, які адаптовані під певну цільову аудиторію.