Якщо ваш принтер перестав друкувати після заправки, це може бути викликано різними технічними неполадками. Основні причини цієї несправності та ефективні способи їх усунення розкриваємо у статті нижче.
Найпоширеніші причини неполадок принтера після заправки
Після заправки картриджа принтер може не працювати з різних причин, і ось найпоширеніші з них:
- Картридж встановлено неправильно. Це призводить до того, що принтер не розпізнає картридж або просто не може подати чорнила до друкуючої головки. Спробуйте витягнути картридж і встановити його заново, переконавшись, що всі контакти чисті та не мають пошкоджень.
- Під час заправки приладдя було пошкоджено або воно вийшло з ладу через природне старіння. Спробуйте протестувати інший (справний) картридж, і, якщо проблема зникла, замініть застаріле обладнання.
- Картридж несумісний з принтером / ви купили неоригінальні запчастини поганої якості. Перевірте характеристики принтера та картриджів, а також переконайтеся, що використовуєте обладнання високої якості.
- Засмічення друкуючої головки. Після тривалого простою принтера (або через використання неякісних чорнил) на головці можуть засохнути залишки фарби. Крім того, деталь з часом може забруднюватись пилом. Щоб позбутись проблеми, зайдіть у налаштування друку вашого принтера, натисніть “Сервіс” і оберіть процедуру “Очищення друкуючої головки”.
- Проблеми з подачею паперу. Неправильно встановлений стос паперу або пошкоджені ролики подачі часто призводять до проблем з друком. Перевірте, чи правильно вставлено папір у лоток, та видалить усі застряглі аркуші. Крім того, варто оглянути ролики подачі паперу та замінити їх у разі необхідності.
- Різноманітні несправності електронних чи механічних компонентів принтера. Ви можете самостійно провести діагностику за допомогою відповідного ПЗ (наприклад, «HP Print and Scan Doctor» чи «Canon My Printer»). Якщо з’явиться підозра на несправність електроніки чи апаратних компонентів, зверніться до професійного сервісного центру для ремонту девайса.
Проблеми, пов’язані з ОС комп’ютера
Проблеми з друком можуть проявлятися не тільки через неполадки в самому принтері, а й через збої в операційній системі вашого ПК або ноутбука. Наприклад:
- Застаріле ПЗ. З часом драйвери принтера застарівають, адже виробники регулярно випускають їхні нові версії, щоб виправити помилки, покращити продуктивність обладнання чи додати нові функції. Щоб попередити виникнення такої проблеми, регулярно перевіряйте наявність оновлень на офіційному сайті виробника принтера.
- Неправильні налаштування драйвера. Дуже важливо правильно вибрати розмір та тип паперу (звичайний, фотопапір, конверт, папір для друку буклетів, брошур, етикеток тощо), якість друку, колірний режим та інше. Ці налаштування можна знайти в Windows у розділі «Властивості принтера».
- Помилки в операційній системі комп’ютера — це можуть бути конфлікти між різними програмами, віруси або інші системні неполадки. Перезавантажте ПК та принтер, перевірте ОС на наявність вірусів, виконайте оновлення Windows.
Якщо після усіх спроб розв’язати проблему ваш принтер все одно не друкує, зверніться до професійного сервісного центру. Спеціалісти проведуть детальну діагностику, усунуть будь-які технічні несправності та забезпечать належне функціонування вашого обладнання.