Меню Закрити

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 – потужна преміальна літня гума

Водіям потужних автомобілів є, чого очікувати цього року. Goodyear випускає нову спортивну модель Eagle F1 Asymmetric 6, що відноситься до сімейства високопродуктивних шин. Тішить ефективне зчеплення з дорогою, надійне гальмування і, що не менш важливо, дуже низький опір коченню. Це пов’язано зі зменшенням витрат пального та комфортом.

Інтернет магазин Autoshini.Com нагадує, що різниця між преміальними та бюджетними колесами проявляється у гальмівних можливостях в екстрених ситуаціях. Бюджетні автошини вимагатимуть до 40% більше часу та відстані.

Автошини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

Очікування від шин преміум-класу

Автошини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 — одні з найкращих моделей класу UHP (Ultra High Performance). Шини особливо підходять для потужних автомобілів із відмінним прискоренням, які можуть розвивати швидкість понад 200 км/год. На практиці це означає, що водії з комплектом коліс, у яких індекси швидкості V (240 км/год), W (270 км/год) або Y (300 км/год) будуть використовувати гуму UHP, безумовно розкриють потенціал машини.

Купити нову Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 можна розміром від 17 до 22 дюймів, детальніше https://autoshini.com/shop/goodyear-eagle-f1-asymmetric-6

Від літньої гуми Голок Ф1 Асиметрік 6 очікують великих успіхів, і не дивно. Колеса побудовані на міцному фундаменті успішного попередника 5-ої версії, який виграв, наприклад, тести:

  • Літніх покришок AutoZeitung 2021 у розмірі 225/40 R18;
  • Літніх покришок для кросоверів журналу Gute-Fahrt 2020 у розмірі 215/50 R18.

Первинне тестування Eagle F1 Asymmetric 6 свідчить про те, що характеристики автошини перевершують не лише «п’ятірку», а й конкурентів, особливо з паливної економічності, ефективності гальмування та керованості в будь-яких умовах. Це довів, наприклад, тест журналу AutoMotorSport у розмірі 245/45 R19, де модель посіла перше місце.

Спортивна їзда мокрою дорогою? Без проблем

Найбільший страх водіїв улітку – водіння у сильний дощ та пов’язане з ним аквапланування. Коли по дорозі течуть потоки води та місцями утворюються калюжі, є ризик, що гума не зможе досить швидко відводити воду з плями контакту, втратить зчеплення з дорогою та стане некерованою.

Ось чому літні колеса Гудієр Гол Ф1 Асиметрик 6 мають складну систему канавок для надшвидкого відведення води з протектора. Шини поєднують це з гумовою сумішшю, що містить смолу, яка забезпечує максимальний контакт із поверхнею на мікроскопічній основі. Завдяки цьому не потрібно турбуватися про безпеку, навіть якщо йде дощ.

Ви купуєте потужний автомобіль, щоб хоча б час від часу насолоджуватися спортивною чи агресивною їздою. Літні автошини Гудієр враховують це і мають адаптивну пляму контакту, яка змінюється в залежності від стилю водіння та дорожнього покриття. Таким чином, шини забезпечують найкращі характеристики на сухій поверхні за будь-яких умов.

Рух сухою поверхнею став набагато комфортнішим завдяки новій конструкції, яка знижує опір повітря і гасить вібрації. Тому вам сподобається тиха та приємна їзда навіть на дуже високих швидкостях.

Суцільна економія

Високий опір коченню спричиняє всі негативні ефекти – підвищена витрата палива та шумність при їзді, а також швидке зношування гуми. Ось чому виробники так опікуються його зниженням, і Goodyear взялася за це з нуля. Для Eagle F1 Asymmetric 6 зменшили загальну вагу каркасу, змінили гумову суміш та форму, щоб зробити автошини більш аеродинамічні.

У результаті 6-а версія гуми пропонує більший запас ходу для електромобілів та меншу витрату палива для машин із традиційним двигуном внутрішнього згоряння, і це дійсно окупається за сьогоднішніх цін на паливо. Перевагою низького опору коченню також є більш повільне зношування протектора, що означає більший ресурс пробігу. На практиці це означає, що ви збільшите інтервал між покупкою нових комплектів коліс.

Розкажи корисну інформацію у соцмережах

Пов'язані записи